PETER JAVŮREK: Viac ako 20-tisíc topánok zdobí parížske Námestie republiky, namiesto pochodu vyzývajúceho svetových lídrov podniknúť kroky na zmiernenie klimatickej zmeny.
TOMÁŠ PROFANT: Každý z nás je súčasťou nejakej kultúry. Tá ovplyvňuje naše správanie, ale my jej dokážeme vzdorovať a dokážeme ju meniť.
JOZEF ULIAN: Média milujú krízy, píše klasik politického marketingu. Migračná kríza ako téma zovšednela. Teroristické útoky v Paríži znepokojili verejnosť, ale tiež už nie sú témou.
ĽUBOŠ PAVELKA: V Nemecku práve v týchto dňoch po búrlivej diskusii vo verejnosti, ale aj v parlamente neprešiel zákon, ktorý by legalizoval pomoc pri asistovanej samovražde.
IVAN KUSÝ: K reklamným textom sa zvykneme stavať podozrievavo, nedôverčivo až odmietavo.