Nemecký autoklub ADAC sa zameral v najnovšom teste na doteraz celkom prehliadaný parameter pneumatík.
Nemecký autoklub ADAC si dal tú prácu a zmeral spotrebu, a teda aj dojazd piatich elektromobilov pri zásadne odlišných teplotách.
S výnimkou jednej pneumatiky dosiahlo zvyšných 17 slušné výsledky. Kráľmi sú Continental, Michelin a Bridgestone.
Nemecký ADAC si vzal na paškál v prvom teste letných pneumatík rozmer 185/65 R15 pre malé mestské autá.
Myslíte si, že moderné autá vás len tak ľahko nezradia? Tak to ste na omyle.
Najviac starostí so zimným štartovaním súvisí s autobatériou. V nízkych teplotách má naozaj ťažký život.
Tento údaj výrobcovia a zástancovia elektromobilov nikdy neuvádzajú. Strata pri nabíjaní však nie je malá.
V druhom teste zimných plášťov preveril ADAC vlastnosti 18 pneumatík pre drahšie vozidlá.
Chystáte sa prezúvať? Zimnými kráľmi pre mestské kompakty sú Dunlop, Goodyaer a Michelin.
Ani plne nabitý elektromobil nemusí "naštartovať". Dôvod je prekvapivo prozaický.
Zábery z crashtestu vyzerajú hrozivo.
Nemecký autoklub ADAC sa pozrel na to, aký vplyv má farba auta či fólie na prehrievanie interiéru.
Nemecký autoklub preverili bezpečnosť detských autosedačiek. Až päť si vyslúžilo hodnotenie „nedostačné“.
Máločo vie tak skaziť deň, ako porucha auta priamo na ceste. Niektorým autám sa to stáva častejšie ako ostatným.
Koľko stojí prevádzka elektromobilu? Tak to všetko spočítal nemecký autoklub ADAC.
V druhom teste letných pneumatík sa nemecký ADAC pozrel na profil 225/55 R17, typický pre autá strednej triedy.
Kráľmi letnej sezóny budú Continental, Semperit a Bridgestone.
Nemecký autoklub si „posvietil“ na 27 elektrických áut. Zisťoval čo sľubujú a čo naozaj dokážu na ceste.
Na Slovensku máme tankovanie benzínu E10 povinné. Nemeckí motoristi si ale môžu stále vybrať. A palivu s vyšším podielom bioetanolu veru neholdujú.
Celoročné pneumatiky nie sú dobrou voľbou. Aspoň nie pre SUV. Ukázal to najnovší test nemeckého autoklubu ADAC.