V roku 2017 zmenilo Audi svoju nomenklatúru. Vznikol z toho ťažko zrozumiteľný chaos. Náprava príde čoskoro.
Prednosťou SQ8 je preplňovaný osemvalec, čo je v dnešnej dobe doslova rarita. Zaujal nie len šialeným výkonom 507 koní, ale aj svojim prejavom, kde sa dá u nás využiť ?
Okrem dizajnových zmien v exteriéri a interiéri obohatí ponuku po prvýkrát out-doorová verzia allstreet.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Elektromobily sa nám zatiaľ nespájajú s terénom. No Audi si myslí, že to nemusí byť zlá kombinácia.
V Audi sa vymenil šéf, zrejme sa upustí od vstupu do seriálu F1 a výrazne sa šetrí. Navyše sa posúva aj príchod nových elektromobilov.
Prívlastok Avant sa nám vždy spájal s klasickými ingolstadtskými kombi s párnymi číslami. Od budúceho roka to bude inak.
Audi avizuje príchod novej generácie SUV Q5 ukážkou jeho svetla.
Audi svoj vstup do F1 prehodnocuje po zmene vo vedení spoločnosti, keď jej doterajšieho šéfa Markusa Duesmanna nahradil Gernot Doellner.
Po oznámení o znížení výroby elektromobilov v nemeckej továrni v Zwickau koncern Volkswagen oznámil rovnaký krok aj v tej bruselskej.
Jediné elektrické Audi na platforme MEB má po modernizácii. Bude sa rýchlejšie nabíjať a viac šetriť energiou. Exteriér sa nemení.
Vlajková loď nemeckej značky dostane v rámci modernizácie nové predné svetlá s technikou LED Matrix v kombinácii s laserovým lúčom.
Modernizované Audi Q8 dostalo do vienka nové laserové svetlá s matrixovou technológiou.
Najväčšou novinkou Audi je v súčasnosti modernizované SUV Q8. Viac o budúcnosti však vypovedá interiér pripravovaného elektrického nováčika Q6 e-tron.
Po Mercedese-Benz pristúpili aj dve ďalšie prémiové nemecké značky k zablokovaniu softvéru pre svoje autá a servisy v Rusku.
Audi plánuje kúpiť platformu pre svoje elektromobily od čínskej značky, pravdepodobne ňou bude SAIC.
Móda študentských projektov dorazila zo Škody aj do Audi. A tento stojí naozaj za to.
Audi sa nám ešte donedávna spájalo s mottom „náskok vďaka technike“. Dnes sa mu však technologický rýchlik začína vzďaľovať.
Aféra Dieselgate má svoje dozvuky. Súd konečne vyniesol trest pre šéfa Audi Ruperta Stadlera.
Na emisný škandál Dieselgate z roku 2015 sme už pomaly zabudli. Viacero súdnych sporov je ale stále živých.