Na tomto aute nie je nič štandardné. Každý jeho parameter búra vžité normy. Tak vo výkone a v maximálnej rýchlosti, tak aj v cene. Za každý exemplár plánovanej 500-kusovej série zaplatíte minimálne 2 400 000 eur! Jedna tretina je pritom vypredaná.
Za túto beštiu zaplatia zákazníci astronomickú sumu. Napriek tomu je pomalšia ako Bugatti Chiron. Divo ho však má tromfnúť v zákrutách a tiež exkluzivitou. Vznikne len štyridsať vzácnych exemplárov.
Nestačí vám Bugatti Chiron za 2,4 milióna eur či Chiron Sport za 2,65 milióna eur? Tak potom si odložte dvojnásobok.
Je to absurdné. Monumentálny 16-valec v útrobách hyperšportu Bugatti Chiron sa napriek škrteniu emisií o budúcnosť báť nemusí.
Bugatti rozšírilo ponuku príslušenstva pre model Chiron. Tentoraz je ním inšpirovaný karbónový bicykel. Vznikne len 667 exemplárov.
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.
Hyperluxusný automobil neprestáva prekvapovať ani dva roky od výroby prvého exemplára. Tentoraz na seba upriamil pozornosť desaťkusovou limitovanou edíciou vzdávajúcou hold zakladateľovi značky.
Bugatti Chiron Super Sport 300+ je pravdepodobne aj definitívnou rozlúčkou Bugatti s fosílnou érou.
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Nenápadný útok spoza Atlantiku tak obral o titul Bugatti aj Koenigsegg.
Jazda českého miliardára rýchlosťou vyše 400 km/h vyvolala množstvo negatívnych reakcií.
Bugatti Chiron už nie je žiadna novinka. Predstavené bolo v marci v Ženeve a splnilo to, čo všetci očakávali. Teraz však vieme, že mohlo byť ešte odvážnejšie.
Brutálne Bugatti Chiron chce byť opäť najrýchlejším autom planéty. A to aj napriek tomu, že mu do kapusty lezie texaský Hennessey Venon F5. Hranica 500 km/h mu ale súdená asi nebude.
Len pred pár dňami šokovalo Bugatti svet rýchlostným rekordom upraveného Chironu. Ten dosiahol maximálku 490,84 km/h. Rivali sa bránili, že nejde o sériový model.
Český miliardár rýchlosťou 417 km/h, ktorú dosiahol na nemeckej diaľnici, žiadne predpisy podľa prokurátorov neporušil.
Bugatti sa s nevôľou prizeralo na švédsky Koenigsegg Agera, ktorý automobilku z Molsheimu oskalpoval o rýchlostný rekord medzi sériovými autami. Teraz má však srdce na mieste.
Nástupca legendárneho Bugatti Veyron, najrýchlejšieho sériového auta planéty, mal zažiariť už budúci rok. Nestane sa. Do prototypu Chironu si totiž sadol nekompromisný šéf koncernu VW Martin Winterkorn a povedal nie!
Šialené 16-valcové Bugatti Chiron potvrdilo svoju brutálnu dynamiku. A to na rozdiel od ostatných konkurentov oficiálnym rekordom. Disciplínu 0 – 400 – 0 km/h zvládne za 42 sekúnd.
"Nové zviera v garáži - Bugatti Chiron" komentovala hviezda Realu Madrid svoju najnovšiu akvizíciu do vozového parku.
Môže byť jedno z najlepších a najdrahších športových áut planéty ešte lepšie? V Molsheime si myslia, že áno. Bugatti Chiron Sport preto absolvovalo redukčnú diétu a úpravy podvozka.
Bugatti je síce stále úradujúcim rekordérom v maximálnej rýchlosti, ale v disciplíne 0 – 400 – 0 km/h, mu švédsky Koenigsegg dal poriadnu príučku.