Na tomto aute nie je nič štandardné. Každý jeho parameter búra vžité normy. Tak vo výkone a v maximálnej rýchlosti, tak aj v cene. Za každý exemplár plánovanej 500-kusovej série zaplatíte minimálne 2 400 000 eur! Jedna tretina je pritom vypredaná.
Za ročné servisné náklady, ktoré si Veyron vyžaduje, by ste si mohli každý rok dopriať prémiovú limuzínu strednej triedy.
Za túto beštiu zaplatia zákazníci astronomickú sumu. Napriek tomu je pomalšia ako Bugatti Chiron. Divo ho však má tromfnúť v zákrutách a tiež exkluzivitou. Vznikne len štyridsať vzácnych exemplárov.
Superstar čakala na auto dva roky.
Je to neuveriteľné, ale nálezy vzácnych veteránov akosi nemajú konca. Tento však prekračuje aj tie najodvážnejšie sny.
Nestačí vám Bugatti Chiron za 2,4 milióna eur či Chiron Sport za 2,65 milióna eur? Tak potom si odložte dvojnásobok.
Je to absurdné. Monumentálny 16-valec v útrobách hyperšportu Bugatti Chiron sa napriek škrteniu emisií o budúcnosť báť nemusí.
Medzi desiatimi najdrahšími veteránmi sveta nájdete osem modelov Ferrari a dva Mercedesy-Benz. Ide však o štatistiku, ktorá vychádza len z verejne známych cien pri aukčných predajoch.
Zdajú sa vám Mercedes-Benz triedy S, BMW 7 či Audi A8 drahé? Zabudnite. Toto nie je ani len vstupná brána do sveta exkluzivity. Ak sa chcete stať majiteľom skutočného luxusu, "vysoliť" musíte minimálne 270 000 eur. To najdrahšie vás ale vyjde na 2,4 milióna.
Čo by vzniklo, ak by Bugatti postavilo okolo svojho fenomenálneho 16-valca extrémny okruhový špeciál? No predsa Bolide.
Je to nepochybne najdrahšie nové auto v dejinách. Cenou rúca všetky doterajšie hranice.
Najrýchlejšie sériovo vyrábané auto planéty končí. Bugatti dopredáva posledných 50 kusov Veyronu. A koncern VW je asi rád. Veyron zaťal totiž do pokladne Volkswagenu neskutočnú sekeru.
Bugatti rozšírilo ponuku príslušenstva pre model Chiron. Tentoraz je ním inšpirovaný karbónový bicykel. Vznikne len 667 exemplárov.
Astronomické sumy. To je presne to, čo charakterizuje trh s historickými automobilmi.
Najrýchlejšie sériové auto všetkých čias dostane napriek astronomickým stratám projektu Veyron nástupcu. Mám mať 1 500 koní a zrýchlenie na stovku za dve sekundy.
Hyperluxusný automobil neprestáva prekvapovať ani dva roky od výroby prvého exemplára. Tentoraz na seba upriamil pozornosť desaťkusovou limitovanou edíciou vzdávajúcou hold zakladateľovi značky.
Bugatti Chiron Super Sport 300+ je pravdepodobne aj definitívnou rozlúčkou Bugatti s fosílnou érou.
Kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva. Nenápadný útok spoza Atlantiku tak obral o titul Bugatti aj Koenigsegg.
Kauza českého podnikateľa Radima Passra naberá na obrátkach.
Tragédiou sa skončil minulotýždňový skúšobný let Bugattiho rýchlostného lietadla 100P z roku 1939. Ide asi o najslávnejší vrtuľový stroj sveta. Slávny aj preto, že nikdy nevzlietol. Pokus dať mu krídla skončil tragédiou.