Kuriózny prípad popísali policajti z Bratislavského kraja. Vodič sa počas riadenia vozidla prehŕňal v písomnostiach.
Stavba D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala zahŕňa 13,5 kilometra dlhý diaľničný úsek vrátane ôsmich mostov a 7,5 kilometra dlhého tunela Višňové.
Jazda v noci či skoro ráno si vyžaduje sústredenosť od vodičov, najmä keď sa na ceste môže vyskytnúť prekážka.
V súčasnosti je v prevádzke juhovýchodná časť D4 od slovensko-rakúskej hranice pri Jarovciach do Rače.
Diaľnica D1 je v smere do Trnavy otvorená.
Napojenie povedie definitívne cez hraničný priechod Vyšné Nemecké - Užhorod.
Národná diaľničná spoločnosť (NDS) bude rokovať so zhotoviteľom stavby o zastropovaní zmluvnej ceny.
Momentálne sú vo výstavbe dva úseky tvoriace budúce diaľničné prepojenie medzi Bratislavou a Košicami.
Na 80-metrovom úseku cesty v smere do Trenčína sa ocitlo približne 400 kusov hydiny.
Podľa Štátnej ochrany prírody máme na našom území žalostný nedostatok tzv. zelených mostov, ekoduktov.
Slovenská sanitka nemá v Českej republike právo prednostnej jazdy. To ale vyriešili dopravní policajti.
Situácia v rámci dolného Liptova a Ružomberka je neznesiteľná, zdôraznil viceprimátor Ružomberka Ján Bednárik.
Kuriózna nehoda sa odohrala na mestskej diaľnici v Bratislave.
Mostné polia majú dĺžku 40 metrov.
Denník Pravda pripravil prehľad, v akom štádiu sú nedokončené úseky diaľnice D1.
Dôvodom je potrebná oprava zatiaľ zistených nedostatkov blokov sekundárneho ostenia tunela po predchádzajúcom zhotoviteľovi.
Podľa vyjadrenia poradcu ružomberského primátora je výstavba pozastavená na kľúčových objektoch.
Plánovaný úsek D1 Turany - Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledný nevysúťažený a nerozostavaný na hlavnej domácej diaľnici medzi Bratislavou a Košicami.
Na nezvyčajný úkaz narazili pri výkope stavebného zárezu.
V úseku od Trnavy po Hornú Stredy sa osadilo 15 portálov, pribudli LED značky, kamery, sčítače dopravy a meteostanice.