Pozrite si porovnávačku dvoch relatívne dostupných kompaktných hatchbackov .
Tipo na prvý pohľad možno nezaujme, no jazdí dobre a je naozaj priestranné.
Nová technológia má ušetriť až 11 % paliva, a to bez toho, aby mala nepriaznivý vplyv na cenu.
V spolupráci s televíziou TA3 vám prinášame test modernizovaného Fiatu Tipo.
Po piatich rokoch modernizuje Fiat svoj kompakt Tipo. Najväčšou zmenou je príchod verzie, ktorá sa nebojí zísť z asfaltu.
Taliansky lowcost sa dostavil do testovacieho centra Euro NCAP hneď v dvoch verziách. S autonómnymi brzdami aj bez nich. Príliš mu ale nepomohli. Na plné skóre nedosiahol ani v jednom prípade.
Talianska automobilka Fiat spustila na Slovensku predaj nového rodinného sedanu Tipo. Ten je na výber so štyrmi pohonnými jednotkami a piatimi stupňami výbavy. Za základnú verziu Tipo 1,4i zaplatíte 11 740 eur.
Rodina nového Fiatu Tipo sa v Ženeve rozrástla hneď o dva varianty. Hatchback a kombi SW by mali zaujať najmä cenovo orientovanú klientelu. Tipo sa totiž na nič nehrá. Preferuje praktickosť a spoľahlivosť.
Nové Tipo príde na svet najprv so štyrmi pohonnými jednotkami s výkonmi od 70 do 88 kW. Dvoma benzínovými a dvoma naftovými motormi. Automat bude vyhradený silnejšiemu zážihovému agregátu. Predstaví sa v Ženeve.
Len pred pár dňami vypustil Fiat do sveta prvé oficiálne fotografie reinkarnovaného Tipa a už u máme prvú počítačovú ilustráciu verzie hatchback. Od reality nemusí byť ďaleko.
Fiat predstavil v máji na autosalóne v Istanbule kompaktný sedan Aegea. Za hranice Turecka sa však vydá pod oprášeným názvom Tipo. A neskôr príde aj hatchback.