Mladí dnes vraj nič nevydržia a považujú sa za výnimočných.
Influencerka Emma Brooks si kvôli starnutiu nerobila starosti do okamihu, keď oslávila dvadsiate narodeniny.
O generácii Z, teda o mladých ľuďoch vo veku 16 – 26 rokov, sa často hovorí ako o „lenivej generácii“. Aká je pravda?
Vzťah generácie Z a mileniálov k práci sa mení, naďalej u nich pretrvávajú obavy týkajúce sa financií, klimatických zmien a duševného zdravia.
Pracovný trh sa výrazne mení, mladí ľudia majú svoje očakávania.
Príslušníci generácie Z a mileniáli v Británii výrazne častejšie veria v peklo a večné zatratenie ako ľudia narodení v období baby boomu po druhej svetovej vojne.
Nadväzovanie priateľstva môže byť v dospelosti ťažké samo o sebe, v posledných rokoch to ale bolo obzvlášť ťažké pre generáciu mladých ľudí vo veku, kedy ukončovali štúdiá a nastupovali do svojho prvého zamestnania.
Nová štúdia, ktorá oslovila 2000 respondentov, zistila, že mladí dospelí absolvujú v priemere dve zahraničné dovolenky ročne.
Japonská vláda chce zatraktívniť pitie alkoholu a zvýšiť tak klesajúce príjmy.
Veľké hity 60. či 70. rokov od legendárnej skupiny mladej generácii veľa nehovoria, vyplýva z nedávneho prieskumu pre britskú spoločnosť Roberts.
Svoje online nákupy platí generácia Z najradšej digitálne.
Na trh práce už vstupuje generácia Z a s ňou prichádzajú aj zmeny v očakávaniach a požiadavkách potenciálnych zamestnancov.
Billie Eilish sa neštíti bolesti a negatívnych emócií, ktoré sa hudobný priemysel snaží zamaskovať pod lesklou pozlátkou. Eilish je popová hviezda, na ktorú 21. storočie čakalo.
V rodinách pribúda počet prípadov autizmu a porúch správania. Prečo sa to deje, sme sa spýtali školskej psychologičky Gabriely Herényiovej.
Na pracovný trh prichádzajú čoraz mladšie generácie ľudí, ktoré majú iné pracovné nároky a potreby ako ich starší kolegovia.
Mladí, pre ktorých je internet a sociálne siete samozrejmé ako chlieb, silní individualisti a ekologicky zmýšľajúci ľudia - tak charakterizujú Generáciu Z.
Najmladšie generácie zamestnancov zaujali skeptický postoj k nedostatočnej motivácii a etike firiem. Vyplynulo to zo správy spoločnosti Deloitte o miléniovej generácii.
Len menej ako tretina príslušníkov generácie mileniálov si myslí, že majú zručnosti potrebné v 4. priemyselnej revolúcii.
Je to generácia, ktorá si nepamätá svet pred 11. septembrom 2001. Sociálne siete sú pre týchto mladých ľudí také samozrejmé, ako televízia pre mileniánov a generáciu X. Ako zmenia svet?