Jedenásťčlenná jury ankety Elektrické auto roka vybrala z 27 prihlásených modelov finalistov. Pozrite si ich a zahlasujte aj vy.
Čínski výrobcovia sú povestní modelmi, ktoré sa až príliš inšpirujú dizajnom zahraničných automobiliek.
Malý Jeep Avenger bol doteraz nielen jediným elektrickým Jeepom, ale aj jediným Jeepom bez pohonu oboch náprav. Teraz to ale zmení verzia 4xe.
Jeep síce predstaví svoj prvý globálny elektromobil až na jeseň, no už dnes môžeme nahliadnuť do jeho kabíny.
Postavili sme proti sebe dve generácie Jeepov. Slávny Willys, ktorý má za sebou armádnu minulosť a najnovší Avenger, určený hlavne do mestskej džungle.
Kým v Európe sme si museli zvyknúť na 3-valcové motory, za Atlantikom chápu downsizing celkom inak.
Jeep predstaví tento rok druhý elektrický model. Nebude to však sľubovaný Wrangler Magneto.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Koncern Stellantis sa nám snažil Avenger naservírovať spočiatku ako čistý elektromobil. A zrazu prichádza potichu už s druhou benzínovou motorizáciou. Chýba snáď len nafta.
Na lacné Dacie budeme musieť v budúcnosti asi zabudnúť. Profilovať sa totiž plánuje ako out-doorová značka.
Čosi také môže vzniknúť len za Atlantikom. Šesťkolesový Gladiator akoby bol pripravený na koniec sveta.
Toto je už tretí koncept na tému čisto elektrického Wrangleru. Na linky asi nemá ďaleko.
Cena vozidiel prekročila dva milióny eur. Všetky sa vrátia ich pôvodným americkým majiteľom.
Jeep Avenger je prvým čistým elektromobilom značky. Zdá sa však, že americký výrobca celkom nestratil zmysel pre realitu.
Čína už nemusí byť pre západné automobilky zlatou baňou. Jeep je prvou značkou, ktorá na najväčšom trhu sveta vyhlásila bankrot.
Jeep rozširuje ponuku smerom nadol. A hneď prvým čisto batériovým modelom.
Americká značka sa elektrickej budúcnosti nebojí.
Prípravy na pravidelný zraz Easter Jeep Safari v nehostinnom Utahu vrcholia.
Doterajšia elektrifikácia Jeepu má korene v technológii bývalého FCA. Prvý čisto elektrický Jeep však presedlá na francúzske základy.
Prieskum Consumer Reports prebiehal síce v USA, ale niektoré z modelov poznáme aj na starom kontinente.