Zopakuje letisko úspech z dvoch predpandemických rokov?
Boeing 777 zmizol 8. marca 2014 počas letu z Kuala Lumpuru do Pekingu.
Niekoľkým pasažierom ošetrili zranenia, ktoré neboli život ohrozujúce.
Lietadlo ešte pred sporným letom bolo vyradené z diaľkových letov nad morom.
Lietadlá Boeing 737 MAX sa dostali na čiernu listinu v roku 2019 po dvoch tragických nehodách týchto strojov v Indonézii a v Etiópii.
Vianočné a novoročné cestovanie vlakom medzi Bratislavou a viacerými európskymi mestami je v priemere dvakrát drahšie ako lietadlom.
Paradoxne, ekologické skupiny nie sú z tohto návrhu nadšené. Prečo?
Maďarský minister rokmi lieta a viac a viac, vlani nalietal 440-tisíc km.
V rámci odvetvia dopravy je letecká doprava segmentom, ktorý najviac utrpel pandemickou krízou, a preto zažíva najdynamickejšie oživenie.
Nové čínske lietadlo chce konkurovať modelom Airbus A320 a Boeing 737.
Technický problém má za následok uzavretie elektronických príletových brán na letiskách naprieč krajinou.
KĽDR v roku 2020 uzatvorila pre pandémiu covidu svoje hranice a zrušila aj všetky lety z Pchjongjangu.
Odbory požadujú zvýšenie platov o 10,5 % alebo minimálne o 500 eur.
Pred piatimi rokmi totiž celých 12 mesiacov nikde na svete nedošlo k havárii žiadneho osobného lietadla.
Donedávna platilo, že ženy mohli byť zo spoločnosti prepustené ak otehotneli.
Lietadlo sa zrútilo vo vysokej rýchlosti počas leteckých závodov v Rene v Nevade a začalo horieť.
Cestovanie je a ešte najbližšie mesiace aj bude ťažšie, ako je väčšina ľudí zvyknutá. Riešenie? Jedine čas.
Najväčšie dopravné lietadlo na svete, ktoré je zároveň aj najdlhšie, má najväčšie a najvýkonnejšie motory a sklápacie konce krídel.
Dve tretiny všetkých európskych letísk zaznamenávajú určité problémy.
Letiská a letecké spoločnosti v celej Európe čelia náporu tisícov ľudí, keďže po pandémii sa oživil dopyt po cestovaní a ľudia si chcú vynahradiť dva roky strávené v lockdownoch.