Generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného Ľubomír Palčák sa tiež obáva, že do konca budúceho roka nemusí byť dokončená ani niekoľko rokov meškajúca stavba úseku D1 pri Ružomberku.
Často politika prevažuje nad odbornosťou. Minimálne v sektore dopravy by mala byť odbornosť na prvom mieste, hovorí Ľubomír Palčák.
Vyššia kvalita služieb pre cestujúcich a zároveň nižšie náklady pre štát - to by mala priniesť liberalizácia železníc podľa dopravného experta Ľubomíra Palčáka.
Polovičný profil obchvatu Prešova by automaticky neznamenal polovičné náklady a nedosiahol by sa očakávaný efekt, tvrdí dopravný expert Ľubomír Palčák.
Kilometrové kolóny pri Bratislave v okolí Senca, Bernolákova alebo Ivanky pri Dunaji vyrieši rozšírenie cesty prvej triedy I/61.
Diaľničné prepojenie Bratislavy a Košíc je reálne po roku 2020. V rozhovore pre Pravdu to hovorí Ľubomír Palčák, generálny riaditeľ Výskumného ústavu dopravného v Žiline.
Kruhové objazdy do miest často prinášajú nákupné centrá. Aj keď nie vždy ide o ideálne riešenie, samosprávy sú rady, že dopravnú infraštruktúru nemusia riešiť.