Po facelifte triedy S prichádza na rad modernizácia špičkových verzií z Affalterbachu. Nový motor V8 a 9-stupňový automat robia z S 63 AMG najrýchlejšie esko všetkých čias. Menší zdvihový objem neprekáža.
Tretia generácia prémiového športového sedanu prináša niekoľko noviniek. Okrem historicky najvýkonnejšieho motora v triede E a pokročilého pohonu všetkých kolies 4MATIC+ bude možné s novým modelom AMG jazdiť aj úsporne.
Nová trieda A s prívlastkom 45 láme výkonom doteraz nepredstaviteľné hranice. Jej dvojlitrový 4-valec môže mať neskutočných 310 kW!
Toto je auto, ktoré nedáva zmysel, ak mu nestačíte. Je totiž lepšie ako vodičské schopnosti 90 % populácie.
Extrémne céčko z Affalterbachu prichádza v modernizovanom vydaní. Výkon 8-valcov síce ostal bez zmien, no za volantom by mala novinka i tak ponúknuť ešte viac adrenalínu.
Len tri mesiace po debute novej generácie stuttgartskej terénnej ikony dorazila do Ženevy ostrá verzia G63 AMG. Menší objem motora jej neublížil. Na stovku šprintuje za 4,5 sekundy!
Britská spoločnosť GKN pracuje na hybridných technológiách. Teraz predviedla výsledok svojho snaženia na ostrom Mercedese-Benz GLA 45 AMG. Urobila z neho brutálne rýchly hybrid.
K päťdesiatemu výročiu AMG si koncern Daimler pripravil skutočnú „bombu“. Hyperšport Project One chce oskalpovať väčšinu súperov z kategórie áut snov. Receptom je motor z F1.
Nové malé SUV od Mercedesu-Benzu ešte nestihlo absolvovať svetový debut a na scénu sa už hlási jeho ostrá verzia. Na stovku šprintuje za 5,3 sekundy.
Tak toto je skutočná brutalita. Kompaktné SUV a SUV-kupé zo Stuttgartu dostali 8-valcové srdce zo superšportu AMG GT. A tak aj zrýchľujú. ESP možno pritom celkom vypnúť. Predstavia sa v New Yorku.
Štvordverové GT z Affalterbachu má v skutočností dverí päť a brutálnu dynamiku. Stovku zvládne za 3,2 sekundy a akcelerovať prestane až pri údaji 315 km/! To všetko v komforte limuzíny. Porsche Panamera má problém.
K päťdesiatemu výročiu vzniku AMG si „ostrá“ divízia Daimlera pripravila úžasný darček. Prekrásny koncept 5-dverového fastbacku však nie je len výstrelom do tmy. Na stovku šprintuje pod tri sekundy!
Netrvalo dlho a po veľkej modernizácii triedy E prichádza na rad aj ostrá verzia 53 AMG. Zatiaľ v podobe sedanu a kombi.
Štvrtá generácia prémiového SUV je na trhu od roku 2018, a tak nastal čas dorovnať krok s dobou. Okrem vizuálnych vylepšení hrá hlavnú úlohu elektrická podpora pohonu.
Nová generácia stuttgartskej triedy A má pred sebou premiéru športových verzií z dielne divízie AMG. Ich výkon ostával doposiaľ neznámy, no vďaka nemeckej poisťovni sme sa dozvedeli, koľko konských síl budú mať pod kapotou.
V Affalterbachu sa rodí nové srdce. Pôjde o motor s najväčším litrovým výkonom, aký sa kedy objavil v sériovo vyrábanom aute.
Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
V Detroite predstavila divízia Mercedesu-Benz z Affalterbachu hneď trojicu noviniek s označením 53. Všetky spája dvakrát preplňovaný radový šesťvalec podporený 48-voltovým elektrickým okruhom. To sme tu ešte nemali.
Po sérii nevydarených losích testov Toyoty Supra a BMW M235i Gran Coupé tu máme ďalšie nemilé prekvapenie.
Nemecká automobilka nenecháva nič na náhode a aj po modernizácií ponúka triedu E vo verzii, ktorá sa bez problémov vyrovná aj čistokrvným superšportom.