Mitsubishi ASX je stálicou automobilového trhu. Japonská automobilka ho predáva od roku 2010 a evidentne sa s tým nechystá skoncovať.
Mitsubishi ASX ignoruje čas a spoločenské konvencie a žije si svoj život.
Nie. Japonské SUV sa ani po desiatich rokoch kariéry nevzdáva. Mitsubishi ASX prichádza s rozsiahlym faceliftom aj novým motorom.
Do roku 2017 vstupuje Mitsubishi ASX s výrazne modernizovaným SUV ASX. Nová je prakticky celá predná časť. A prichádza aj dieselová verzia 1,6 DI-D s predným náhonom.
Silnou stránkou Mitsubishi ASX je slušná ponuka motorov. Slabou, že je to úplný klon Renaultu Captur.
Automobilky šetria, kde sa dá. Výsledkom môže byť v konečnom dôsledku nízka ochrana cestujúcich pri náraze. Tu máme dva nové prípady.
Mitsubishi nahrádza v modeli ASX starší autorsky vyvinutý diesel 1,8 DI-D úspornejším, ale aj slabším motorom francúzskej proveniencie. Na 100 km spotrebuje len päť litrov nafty.
Japonská automobilka rozšírila ponuku ASX o dieselovú motorizáciu 2,2 DI-D v spojení s automatickou prevodovkou. Spotrebuje len o dva decilitre nafty viac.
Len koncom minulého roka obohatilo Mitsubishi ponuku SUV ASX o novú verziu 2,2 DI-D s automatickou prevodovkou. Teraz pridáva CVT pre slabšie verzie.
Nástupca dlhé roky vyrábaného Mitsubishi ASX je preznačkovaným Renaultom Captur. Nič viac.
Mitsubishi využilo svoje pôsobenie v aliancii Renault-Nissan. Podobnosť s Capturom nie je náhodná. ASX sme si yyskúšali s hybridom pod kapotou.
Ešte pred rokom to vyzeralo, že tri diamanty nadobro „vycúvajú“ z Európy. A dnes tu máme druhý nový model.
Mitsubishi L200 u nás končí , japonská automobilka sa v najbližších rokoch bude musieť spoľahnúť hlavne na dva klony Renaultov.
Je možné, že štúdia pripravená pre tokijský autosalón bude predzvesťou príchodu novej generácie SUV ASX. To má už totiž na konte neuveriteľných desať rokov kariéry.
Novú generácia Mitsubishi ASX predstavia na jeseň po neuveriteľných trinástich rokoch. Pôjde o radikálnu zmenu.