Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Vychádza z malého Peugeotu 208. Pri prvom pohľade by ste si to ale asi nemysleli. Jedna nula navyše mu totiž priniesla podstatný nárast rozmerov aj úžitku.
Nová generácia Peugeotu 208 bude prvým elektromobilom značky. A navyše, z Trnavy.
Priemerná cena opravy tzv. "emisnej chyby" sa vyšplhala na tisíc eur a problém sa často nevyriešil. Oficiálnu sťažnosť už podalo vyše 5 000 spotrebiteľov.
Peugeot 208 patrí do segmentu malých vozidiel, ktorému medzi slovenskými vodičmi kraľuje Škoda Fabia.
Po úspechu s modelom 3008 v tohtoročnej ankete Európske auto roka sa francúzska automobilka snaží využiť situáciu a zákazníkom ponúka ďalší crossover. Peugeot 5008 je v predaji už aj na Slovensku a v základnej verzii stojí 21 790 eur.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Po Peugeote 3008 prechádza zmenou DNA aj jeho väčší súrodenec. Nový Peugeot 5008 bude totiž tiež crossover. Vlastnosti vanu si však zachová.
Peugeot prišiel s naozaj exkluzívnou ponukou, ktorá sa neodmieta a ktorá robí nové auto skutočne dostupným prakticky pre každého.
Nová generácie Peugeotu 3008 spôsobila v porovnaní s tou predošlou revolúciu. Fádny dizajn je preč a z 3008 sa stalo dravé a dynamicky vyzerajúce SUV.
Francúzska automobilka sa doťahuje na prémiový segment.
Treba sa báť naftového Peugeotu?
Francúzsky koncern PSA sa vlani podujal na neobyčajný krok. V reakcii na aféru Dieselgate začal so zverejňovaním skutočnej spotreby. A teraz spustil webovú „kalkulačku“, ktorá udáva „nelaboratórnu konzumáciu“ až tisíc áut.
Prvá generácia Peugeotu 3008 nepatrila práve k bestsellerom. To sa má ale zmeniť. Čudesný kríženec MPV a SUV sa totiž pretransformoval na módny crossover. Aj keď bez štvorkolky.
Pre Škodu Octavia Combi je nový Francúz vážnou výstrahou. Veľkosťou kufra sú si totiž obaja súperi rovnocenní.
Priestor a pohodlie. To zvládali francúzske automobilky vždy veľmi dobre.
Od januára do novembra sme na testovacom Peugeote 308 absolvovali viac ako 13-tisíc kilometrov. Redakciu opustil po technickej kontrole a bez akýchkoľvek problémov. Tristoosmička jednoducho rúca predsudky voči francúzskym autám.
Toto auto síce nesie v názve číslice 2 a 8, tak ako Peugeot 208, ale nula navyše robí v tomto prípade doslova zázraky. My sme si ju vyskúšali v najdrahšej a najvýkonnejšej verzii GT.
Elektromobilita nás donúti siahnuť do vreciek podstatne hlbšie. Aj v prípade kúpy nového elektrického Peugeotu e-208.
Sympatický crossover Peugeotu je na trhu od roku 2013. V priebehu tohto času však už stihol absolvovať viacero zmien. Najmä pod kapotou, kde z ponuky definitívne vypadol starší a smädnejší benzínový 4-valec 1,6 e-VTi a tiež najslabší diesel 1,4 HDi.