Zúfalá situácia si vyžaduje zúfalé činy. Aby Peugeot udržal výrobu, vracia sa pri modeli 308 k mechanickým analógovým prístrojom, ktoré pre svoju činnosť nepotrebujú elektroniku.
Február poriadne zamával rebríčkom najpredávanejších áut v Európe. Zdá sa, že niekdajšia ikona Európy stráca dych.
V trnavskej automobilke Stellantis vyrobili 18. marca už 50-tisíci elektrický Peugeot e-208.
Peugeot tiež postupne prechádza k elektromobilite, no vďaka multienergetickej platforme EMP2 dáva zákazníkom stále na výber.
V trnavskej automobilke Stellantis vyrobili vo štvrtok 50-tisíce elektrické vozidlo e-208 patriace do portfólia novej generácie modelu Peugeot 208.
Veľkolepý plán na opätovný prienik Peugeotu za Atlantik sú minulosťou. Koncern Stellantis má celkom iné starosti.
Symbol leva sprevádza Peugeot už od roku 1810. A nezmení sa na tom nič ani do budúcna.
Peugeot má nového šéfa a čoskoro aj stratégiu. Predstaví ju s novým logom.
Peugeot Traveller vo verzii VIP a v najdlhšom prevedení je skutočneexkluzívnym biznis vanom, ale rozhodne by sme ho nepasovali iba do úlohy firemného auta.
Peugeot 3008 Hybrid4 využíva tri motory a na stovku zrýchli za menej ako 6 sekúnd.
Koncern PSA musí povolať do servisov viac ako pol milióna Citroënov a Peugeotov s 3-valcovými motormi 1,2 PureTech.
Pomerne veľký elektromobil na rozhraní crossoveru a SUV sa môže pochváliť vyše 300-kilometrovým dojazdom.
Nová vysokovýkonná verzia Peugeotu 508 s prívlastkom PSE ukazuje, že razantnú dynamiku je možné spojiť s nízkymi emisiami.
Peugeot sa nemá na čo sťažovať. Jeho fabriky po nútenej odstávke nestíhajú vyrábať. Obrovský dopyt hlási najmä malý crossover 2008.
Peugeot už roky úspešne surfuje na vlne SUV. Po novej generácii 2008 ho má v tempe udržať modernizácia kľúčových modelov 3008 a 5008.
Hybridom sa nevyhne žiadna automobilka pôsobiaca v Európe. Peugeot nie je výnimkou.
Peugeot 308 má na konte už sedem rokov kariéry. Nová generácia je však v nedohľadne.
Peugeot 208 je ešte stále horúcou novinkou. Ako to však v takýchto býva, nestihol sa ešte vyliečiť z „detských chorôb“.
Po premiére plug-in hybridov a elektromobilov chystá koncern PSA lavínu mild-hybridov.
Treba sa báť naftového Peugeotu?