Vlajková loď automobilky DS prešla vlani faceliftom. Čo všetko sa zmenilo?
Cupra Formentor je skvelé auto. Testovaný plug-in hybridný pohon má však pár múch a jeho kúpu by sme dosť zvažovali.
Pre britskú značku je typický vidlicový osemvalec a nízka hmotnosť. Ani ona sa však nevyhýba elektrifikácii, a tak vyvinula šesťvalec, ktorý spolupracuje s elektromotorom.
Najmenšie SUV Mercedesu-Benz je komfortné a kladie veľký dôraz na bezpečnosť. Má však pomerne vysokú spotrebu a malú nádrž.
Tonale vyzerá vynikajúco, dobre jazdí a prekvapilo vnútorným priestorom. Plug-in hybridný pohon nás však o svojich kvalitách úplne nepresvedčil.
Honda CR-V zaujala netradičným, avšak efektívnym riešením pohonu, priestorom v kabíne a dôrazom na kvalitu. Nie je však lacná.
Toto auto vás omráči dizajnom, výkonom aj komfortom. Na čerpacej stanici je ale viac ako striedme. Až sa tomu nechce veriť.
Stellantis odporúča, aby plug-in hybridné Jeepy majitelia nenabíjali a parkovali na otvorenom priestranstve ďalej od iných vozidiel.
Piata generácia japonského SUV prináša pre zákazníka voľbu hybridu, ktorú mu nie každá automobilka môže ponúknuť. Zároveň nerobí kompromisy v pohodlí a v kvalite.
Testované MPV príjemne prekvapilo vnútorným priestorom, rýchlym nabíjaním a aj elektrickým dojazdom. Príplatková výbava však lacná nie je.
Nový Kodiaq má LED-matrixové svetlá, head-up displej, smart ovládače a vie parkovať aj bez vodiča. V ponuke zostali benzínové aj naftové motory, pribudol plug-in hybrid s dojazdom vyše 100 km.
Krátko po predstavení novej generácie radu 5 prichádzajú na rad dva zástrčkové hybridy. Fascinujú najmä zrýchlením.
O jeho schopnostiach najviac povedia čísla. Má výkon 653 koní, krútiaci moment 800 Nm a aj pri hmotnosti takmer 2,8 tony "dá" stovku za 4,3 sekundy.
Ford elektrifikuje vo veľkom aj svoje pikapy. Najnovšie dostane batérie Ranger, najpredávanejší pikap v Európe.
Ford predstavil úplne novú verziu obľúbenej obytnej dodávky Transit Custom Nugget. Po prvýkrát aj ako plug-in hybrid.
Nový Touareg prichádza výlučne s naftovými trojlitrovými šesťvalcami. Jedinou výnimkou je plug-in hybrid s motorom 3.0 V6 TSI.
Auto nás prekvapilo nízkou spotrebou pri vybitej batérii a slušným elektrickým dojazdom. Nabíjanie je však o niečo pomalšie a cena pomerne vysoká.
Finálny dizajn druhej generácie je ešte tajomstvom, zato Škoda prezrádza najväčšie vychytávky aj zostavu motorov.
Jeep Compass vyzerá výborne. Plug-in hybridný pohon však nie je riešený šťastne a dojazd 350 kilometrov "na nádrž" je hendikepom.
V Európskej únii má už o niekoľko rokov prekvitať elektromobilita. Kým sa tak stane, hybridné pohony majú zastúpiť miesto elektromobilov v prechodnom období.