Kde sa končia hranice elektromobilov? Zadá sa, že limit nepoznajú. Novinka Porsche šprintuje na stovku za 2,2 sekundy!
Hovorí sa tomu reverzné inžinierstvo. Kedysi ho využívali najmä japonské, kórejské a čínske automobilky. Dnes sa o to pokúša aj Porsche.
Porsche oznámilo, že svoj brutálny Taycan, ktorý nedávno zvládol kultový okruh Nürburgring za 7 minút 7,55 sekundy, predstaví 11. marca.
Značka zo Zuffenhausenu sa nám spája so športovými autami, ale renesancia luxusných MPV láka jej šéfdizajnéra.
Prvý elektromobil značky je na trhu už niekoľko rokov, a tak dozrel čas na facelift. Vylepšenia sa týkajú prevažne jazdných vlastností a rýchlosti nabíjania.
Nemecká automobilka vstupuje do nabitého segmentu elektrických SUV. Obľúbený model Macan bude na výber v dvoch výkonových verziách.
Je neuveriteľné, že ešte stále sa čosi také môže vôbec stať. Utajovaná zbierka vyplávala na svetlo sveta po dlhých rokoch.
Premiéra nového Macanu je na spadnutie. Príde aj v čisto elektrickej verzii. Práve ju ukázala automobilka zo Zuffenhausenu na prvých kresbách.
Nová verzia elektrického Porsche Taycan síce chorvátsky elektrický hyperšport neporazila, no k jeho výkonu sa priblížila na dohľad. A to za štvrtinovú cenu.
Nové Porsche Panamera sa môže pochváliť aktívnym podvozkom Active Ride. Táto technológia však potrebuje toľko elektrickej energie, že je len súčasťou plug-in hybridných verzií.
Úplne nová generácia Apple CarPlay by mala integrovať aj prístrojový štít, prenikla by "do všetkých obrazoviek" vozidiel.
Automobilka tam podľa nej už vybudovala vývojové centrum na robotizáciu a automatizáciu.
Britský pilot jazdil naposledy v pretekoch F1 v roku 2017.
Ak disponujete informáciami k vozidlu značky Škoda Super B alebo kamerovými záznamami, kontaktujte políciu.
Porsche Macan sa v druhej generácii zmení aj na čistý elektromobil. Po úspechu Taycanu mu veštíme skvelú budúcnosť.
Zdá sa, že aj Panameru čaká elektrická budúcnosť. Kým sa tak ale stane, prichádza v poslednej generácii so spaľovacími motormi.
Nový Cayenne Turbo E-Hybrid sa dynamikou nielen doťahuje na Cayenne Turbo GT, ale 80 km sa dokáže tváriť ako „nevinný“ elektromobil.
Porsche je jednou z mála značiek, ktoré sa bránia úplnému prechodu k automatickým prevodovkám.
Syntetické palivá sú veľkou témou. Mohli by totiž zachrániť spaľovacie motory. Porsche už vie ako na to.
V podstate by malo ísť o najhoršie športové auto sveta. Motor má totiž za zadnou nápravou. Lenže je to presne naopak.