Rusi sa po odchode západných automobiliek z krajiny naučili bravúrne obchádzať sankcie.
Proti sebe sme postavili najlacnejšiu a najdrahšiue elektrickú škodovku. Zaujímala nás rýchlosť nabíjania, spotreba a dojazd.
Škoda mala dlhú tradíciu výroby úžitkových áut. Všetko však skončilo v roku 2001. A neuspel ani tento "tajný" projekt.
Aj príbehy motorov môžu byť doslova dobrodružstvom.
Najväčšie obavy vyvolávajú elektromobily krátkym dojazdom. Je preto dobrým nápadom voliť Škodu Enyaq iV s menšou batériou?
To, že v aute nič nepríjemne neklepe a nevŕzga, nie je náhoda. Stoja za tým stovky testovacích hodín.
Od premiéry sériovej verzie konceptu Vision 7S nás delia štyri roky. No už teraz zlákalo nezávislého grafika.
Tak toto sa často veru nevidí. Grécky majiteľ Škody Favorit ju hneď po kúpe zavrel do garáže. Odvtedy sa nepohla.
Má podobu virtuálneho modelu, ktorý sa predstavuje na výstave „Dizajn a transformácia“ v Bruseli.
Netrvalo dlho a krátko po tom, čo sa na internete objavili špionážne snímky zamaskovaných prototypov tu máme prvé neoficiálne ilustrácie.
Budúci rok predstaví Škoda novú vlajkovú loď Superb. O revolúciu však rozhodne nepôjde.
Škoda si dala zaregistrovať dva nové názvy. Akým autám budú patriť, ešte známe nie je. Na elektrické to však nevyzerá.
Novodobá Škoda Octavia sa svetu ukázala v roku 1996. Milovníci kombi si však na celkom novú praktickú škodovku museli počkať ešte rok. Oplatilo sa.
Škoda sa snaží prilákať zákazníkov bezprecedentnou zárukou na nové autá. Bohužiaľ však nie tam, kde je trhovou jednotkou.
Šéf Škody sľubuje, že jej cena bude podobná tej súčasnej. Máme však byť veľmi trpezliví.
Škodu Kamiq čaká skorý facelift. Česká automobilka ju už usilovne testuje v Alpách.
Bez Favorita by dnes Škoda možno neexistovala, alebo by bola len montážnou linkou inej značky.
S predstavením konceptu Vision 7S ukázla česká značka aj svoju novú vizuálnu identitu. Zmena prichádza v ťažkých časoch.
Škoda vstupuje do novej éry. Postupne začnú na trh prichádzať autá z pera nemeckého šéfdizajnéra Olivera Stefaniho. Inšpiráciou pre ne je štúdia Vision 7S, ktorú sme si boli pozrieť ešte pred svetovou premiérou.
Koncept Vision 7S, ktorý naznačil dizajn nových škodoviek, už poznáme. Ako by ale mohla vyzerať druhá generácia Kodiaqu?