Európsky model kolektívnej žaloby umožní zastupovanie skupín spotrebiteľov a podávanie žalôb.
Za posledné štyri roky počet sporiteľov kontinuálne medziročne rástol.
Samotný indikátor spotrebiteľskej dôvery sa medziročne znížil o 31,5 bodu.
Spotrebiteľská anketa potvrdzuje dlhodobý trend a tým je obľuba SUV a crossoverov. Víťazom sa však stal model, ktorý na výslní nevidno často.
Rastie objem aj počet platieb platobnými kartami.
Časy, keď cena na spotrebiteľov zázračne zaberala, už pominuli. Ak je kvalita lepšia, Slováci sú ochotní zaplatiť viac.
Ľudia so záujmom sledujú nielen vzostup úspešných značiek, ale aj ich úpadok. Preto treba myslieť aktívne, dopredu a neustále s ľuďmi komunikovať.
Počas vianočných sviatkov, kedy sú celé rodiny spolu doma, sa zvyšuje spotreba teplej vody až o 93 % oproti bežnému pracovnému dňu. Spotreba tepla bežne narastie až o 11 %.
Niektorí Slováci majú pocit, že Česi kladú neprimeraný dôraz na ceny tovarov a služieb.
Jeden a ten istý výrobok by sa už nemal predávať v inom, lacnejšom zložení na východe a západe únie. Brusel totiž pripravil Novú dohodu pre spotrebiteľov.
Až 73 % ľudí si s odstupom času myslí, že zatvoriť obchody cez sviatky bol dobrý nápad.
Môže sa stať človek bez pôdy ovocinárom? Môže, keď zainvestuje do profesionálneho sadu tak, že si vopred objedná jahody, broskyne či jablká.
Tí čo točia skutočné peniaze, vedia, že v chémii je budúcnosť a prinesie ešte viac miliárd. Regulačné orgány často ťahajú za kratší koniec.
O tom, akú silu majú spotrebitelia, hovorí zástupca generálneho riaditeľa na riaditeľstve Európskej komisie pre zdravie a potravinovú bezpečnosť Ladislav Miko.
ĽUBOŠ PAVELKA: Najväčšie nedostatky boli zistené v oblasti nebankových úverov, keď klienti podpisovali vyhlásenia znevýhodňujúce ich obranu voči veriteľom.
Slováci sa pri nákupoch čoraz viac osmeľujú. Spotreba domácností by mala tento rok dosiahnuť najrýchlejšie tempo rastu od krízy v roku 2009.
Slovensko má mať tento rok podľa jarnej prognózy Európskej komisie jeden z najlepších hospodárskych výsledkov v rámci EÚ.
Takmer každý desiaty klient nedokáže finančným domom pravidelne splácať pôžičky.
Ružinovčania môžu v bezplatnej spotrebiteľskej poradni zistiť, ako postupovať pri reklamácii, ako odstúpiť od nevýhodnej zmluvy či čo robiť pri exekúcii.
Slovenskí spotrebitelia čoraz viac nakupujú privátne značky jednotlivých obchodných reťazcov. Na obľube získavajú aj tým, že sú lacnejšie.