Toto sú najlepšie videá od našich mReportérov.
Pekné zábery zachytil mReportér Ján Pekár.
V problematickom úseku je poškodená cesta, preto tam bude dočasne znížená rýchlosť v oboch smeroch, s využitím obidvoch jazdných pruhov.
NDS tvrdí, že vo videu sú unikátne zábery z medzistropu a vetracej šachty.
Na dodanie technológie má firma 550 dní a následne bude poskytovať predĺžený záručný servis až po dobu 8 rokov.
Ešte koncom minulého roku vtedajší minister dopravy Doležal rázne poprel informácie, že stavba tunela bude meškať. Súčasný minister dopravy Lančarič oznámil, že meškať bude.
Zatiaľ to vyzerá tak, že tunel Višňové by predsa len mohol byť hotový do konca roku 2024.
Na betonáži pracovalo priemerne 300 ľudí.
Diaľničiari termín na otváranie obálok v "technologickom tendri" tunela Višňové posunuli už šesťkrát. Zrejme tak budú musieť urobiť opäť.
V celom 7,5 km dlhom tuneli Višňové je hotová reprofilácia.
ĽUBOŠ PAVELKA: Problémy so subdodávateľmi materiálov a prác pri dielach financovaných z verejných zdrojov sa opakujú ako cez kopírovací papier.
Na NDS sa valí jeden problém za druhým - nevysporiadané financie pri stavbe tunela Čebrať, "strácajúce sa" milióny vo Višňovom a teraz aj pochybný mýtny tender.
Aj keď sa aktuálne riešia "strácajúce sa peniaze" v tuneli Višňové, práce na diaľničnom úseku, kde sa nachádza, naďalej pokračujú.
Mostné polia majú dĺžku 40 metrov.
Subdodávatelia na stavbe nedostali zaplatené, aj keď štát za ňu platí riadne a včas. Problém môže byť v spoločnosti Tubau.
Denník Pravda pripravil prehľad, v akom štádiu sú nedokončené úseky diaľnice D1.
Práce na tuneli Višňové napredujú intenzívne, no jeho dostavba sa aj tak bude musieť približne o rok predĺžiť.
Tunel Višňové je momentálne strategickou a najdôležitejšou stavbou, spojenou s dokončením diaľnice D1.
Dôvodom je potrebná oprava zatiaľ zistených nedostatkov blokov sekundárneho ostenia tunela po predchádzajúcom zhotoviteľovi.
Tunel Višňové je momentálne strategickou a najdôležitejšou stavbou, spojenou s dokončením diaľnice D1.