Volkswagen bude prvým veľkým výrobcom, ktorý ponúkne Chat GPT ako štandardnú funkciu od 2. štvrťroka 2024 vo viacerých sériových modeloch.
Vráti sa viac hardvéru, ale manuálna prevodovka končí. Aj keď nutne nemusela. GTI má byť najvýkonnejšie v histórii.
Ďalšia generácia kultového Volkswagenu príde o spaľovací motor. Elektrický nástupca GTI sa predstaví skôr, ako by sme čakali.
Hoci siedma generácia úžitkovej ikony dorazí k zákazníkom až v roku 2025, predsériové prototypy sa už predvádzajú v „maskáčoch“.
V roku 2026 by mal Volkswagen predstaviť menší elektromobil ID.2 s cenou od 25 000 eur. A teraz vieme, že neostane sám.
Snaha o znižovanie nákladov vytvára doteraz nepredstaviteľné spojenia. Najnovšie sa šušká o kooperácii Renaultu a Volkswagenu.
VW vyrobil zo svojho legendárneho „chrobáka“ viac ako 21 miliónov kusov. A aj keď väčšinu z nich zožrala dávno hrdza, stále je ich príliš veľa na to, aby boli vzácne. Tento ale vzácny je.
Nová generácia, sa prepracovala z pracanta na atraktívny univerzál, praktickejší ako SUV, ale čo jazdné vlastnosti a zvláda stále terén?
Vyrobilo sa ich už vyše 1,6 milióna kusov vo viacerých generáciách.
Reinkarnácia americkej značky International Harvester Scout je opäť o krok bližšie.
Prepúšťanie zamestnancov a úsporný balík vo výške takmer 11 miliárd eur. To je plán na záchranu elektrických Volkswagenov.
Nemecká továreň VW v Zwickau, hlavný stan elektromobility, nedávno prepúšťala a krátkodobo odstavila výrobu. Ale ani to nestačí.
Rozhodnutie o výrobe lacného elektromobilu by malo padnúť do dvoch rokov.
Vo Zwickau bude tri týždne stáť výroba modelov Audi Q4 E-tron, Audi Q4 Sportback E-tron, ako aj modelov VW ID.4 a VW ID.5.
Z MG ZS sa v tomto roku v Česku predalo viac kusov, než z Peugeotu 2008, Renaultu Captur alebo Hyundaiu Kona.
Volkswagen ruší fabriky na výrobu batérií aj elektroáut, prepúšťa a nedarí sa mu ani s vývojom softvéru.
VW prepustí 2 000 zamestnancov softvérovej divízie Cariad, vývoj novej architektúry pre elektromobily sa oneskorí o 16 až 18 týždňov.
Nová ministerka hospodárstva má za sebou viaceré stretnutia so zástupcami energetických firiem.
Po limuzíne ID.7 to má na cesty namierené aj nové kombi. Napriek mohutným rozmerom ale ponúka pre batožiny o 147 litrov menej ako Passat Variant.
Spoločnosť hovorí, že pre pomalší rozvoj elektromobility v Európe zatiaľ "neexistujú obchodné dôvody", aby o ďalších lokalitách pre novú továreň v Európe aktuálne rozhodovala.