Jedenásťčlenná jury ankety Elektrické auto roka vybrala z 27 prihlásených modelov finalistov. Pozrite si ich a zahlasujte aj vy.
Očakáva sa, že závod bude mať počiatočnú kapacitu približne 250.000 elektrických vozidiel ročne. Projekt má vytvoriť minimálne 3300 priamych pracovných miest a ďalšie nepriame pracovné miesta.
Anketa svetové auto roka (World Car Awards) pozná víťaza. Šampanské otvárajú Kórejci. Elektrická Kia EV9 má nielen hlavnú cenu ale aj cenu za najlepší elektromobil.
Aj samotná vláda konštatuje, že sme sa zatiaľ nepohli vpred.
Známe je to už dávnejšie, ale aj tak sa milovníkov nafty táto správa dotkne. Skončila totiž história dlhá 45 rokov.
Ako sa Švédom podarilo stlačiť cenu na úroveň neprémiovej konkurencie?
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
Prioritou bude podľa neho zamestnávať predovšetkým slovenských občanov.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Útoky na lode v Červenom mori spôsobujú čoraz väčšie problémy v dodávateľsko - odberateľských reťazcoch.
Z "ruského" Volva je už Automobile Motor Company a vyrábať bude nákladiak Next.
Volvo EM90 je asi tým najmenej typickým Volvom všetkých čias. Doslova búra tradície.
Toto má byť nový bestseller Volva. Švédi pre to urobili všetko.
Nevšedné elektrické MPV má premiéru naplánovanú až na 12. novembra, no my si ho môžeme pozrieť už dnes.
Po veľkej nemeckej trojke pristúpilo v Rusku k zablokovaniu softvéru aj švédske Volvo. Je to zaujímavé, pretože Volvo vlastní čínsky koncern Geely.
Pripravujeme sa do budúcnosti, aby nás počet obyvateľov, respektíve detí, neprekvapil, tvrdí starosta Štefan Petrík.
Park je príležitosťou aj pre dlhodobo nezamestnaných z Košického a Prešovského kraja.
Európa spustila boj proti prílevu lacných čínskych elektromobilov. Odvrátenou stranou mince je fakt, že na to doplatia aj európske značky.
V prvej by mala byť ročná výrobná kapacita 250-tisíc elektrických vozidiel.
Ešte v roku 2019 mali naftové Volvá v Európe prevahu nad tými benzínovými. Budúci rok žiadne nebude.