Na niektorých autách by automobilky zarobili viac, ak by ich nikdy nevyrábali. Toto sú nočné mory účtovníkov podľa analytikov Bernstein Research.
Po skončení výroby neúspešného Pahetonu našiel Volkswagen využitie sklenenej továrne v Drážďanoch. Vlajková loď produkčných kapacít koncernu, zasadená v historickom centre, však už autá vyrábať nebude. Je z nej centrum elektromobility. Smutné.
VW skončí výrobu súčasnej generácie luxusnej limuzíny Phaeton už na jar budúceho roka. V súvislosti s tým bude však musieť nájsť spôsob, ako využiť kapacitu dizajnovej továrne v centre Drážďan.
Druhá generácia luxusného Volkswagenu má naplánovanú elektrickú budúcnosť. Lenže automobilka nie je spokojná s jeho predbežnými parametrami. Sú horšie ako pri súčasnom americkom elektromobile Tesla S.
Škrty vo výdavkoch Volkswagenu po afére dieselgate sa stanú osudné aj novej generácii vlajkovej lode Phaeton. Jej príchod odloží Volkswagen o niekoľko rokov. Techniku dostane z elektrického SUV Q6.
Nástupca stratovej vlajkovej lode Phaeton debutuje skôr, ako sa očakávalo. Najprv však pôjde o koncept.
Nový koncept luxusného elektromobilu s autonómnym riadením nemôže byť ničím iným ako štylistickým a technologickým cvičením pred príchodom novej generácie vlajkovej lode Phaeton.