Šéf skupiny Renault sa snaží do projektu elektrického Twinga získať konkurenčný Volkswagen.
Japonská Toyota a nemecký koncern VW sa už roky „naťahujú“ o post najväčšieho výrobcu áut planéty.
Nemecká verejnosť nevidela bývalého generálneho riaditeľa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna na verejnosti už roky.
Ako obstál luxusný Volkswagen ID.7 na naozaj hrboľatých cestách? Otestovali sme jeho dojazd v rôznych podmienkach a preskúmali interiér.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Vynovená ôsma generácia Golfu absolvovala dizajnové retuše, no najmä vylepšenia infotainmentu. Práve k nemu smerovali najväčšie výhrady.
Vráti sa viac hardvéru, ale manuálna prevodovka končí. Aj keď nutne nemusela. GTI má byť najvýkonnejšie v histórii.
Ďalšia generácia kultového Volkswagenu príde o spaľovací motor. Elektrický nástupca GTI sa predstaví skôr, ako by sme čakali.
Hoci siedma generácia úžitkovej ikony dorazí k zákazníkom až v roku 2025, predsériové prototypy sa už predvádzajú v „maskáčoch“.
V roku 2026 by mal Volkswagen predstaviť menší elektromobil ID.2 s cenou od 25 000 eur. A teraz vieme, že neostane sám.
Snaha o znižovanie nákladov vytvára doteraz nepredstaviteľné spojenia. Najnovšie sa šušká o kooperácii Renaultu a Volkswagenu.
VW vyrobil zo svojho legendárneho „chrobáka“ viac ako 21 miliónov kusov. A aj keď väčšinu z nich zožrala dávno hrdza, stále je ich príliš veľa na to, aby boli vzácne. Tento ale vzácny je.
Nová generácia, sa prepracovala z pracanta na atraktívny univerzál, praktickejší ako SUV, ale čo jazdné vlastnosti a zvláda stále terén?
Reinkarnácia americkej značky International Harvester Scout je opäť o krok bližšie.
Prepúšťanie zamestnancov a úsporný balík vo výške takmer 11 miliárd eur. To je plán na záchranu elektrických Volkswagenov.
Nemecká továreň VW v Zwickau, hlavný stan elektromobility, nedávno prepúšťala a krátkodobo odstavila výrobu. Ale ani to nestačí.
Po limuzíne ID.7 to má na cesty namierené aj nové kombi. Napriek mohutným rozmerom ale ponúka pre batožiny o 147 litrov menej ako Passat Variant.
Vyrobených ich bolo viac ako 21,5 milióna kusov. Takýto Chrobák ale nezoženiete ani v múzeu.
Z deviatej generácie Passatu bude už len kombi. Klasickú karosériu sedanu totiž vyfasoval iba elektrický VW ID.7.