Silnejšieho štvorvalca sa netreba báť, apetítom je úplne porovnateľný s 81 kW trojvalcom.
Prekonáva nové kombi od Seatu svojho predchodcu?
Autá nižšej strednej triedy sa doteraz prílišnej digitalizácii vyhýbali. Už to neplatí.
Testovali sme Škodu Octaviu štvrtej generácie.
Seat Leon ST v poslednej fáze života dostal špeciálnu edíciu.
Škoda riešila nedostatky 4-valca 1,5 TSI už od marca 2018. Až teraz však ohlásila oficiálnu „zvolávačku“.
Nová Ibiza dostala slušnú dávku šarmu.
Jedno z najobľúbenejších áut Slovákov dostalo nový motor.
Škoda Karoq nie je auto, ktoré by bolo bezchybné. Ale je stelesnením takmer všetkého po čom prahnú stredoeurópske masy.
Volkswagen Golf kraľuje rebríčkom predajnosti v Európe. Väčšinu úspechu mu zabezpečila karoséria hatchback. Okrem nej je však Golf v ponuke aj ako kombi a dokonca aj ako MPV. Práve prevedenie Sportsvan robí z Golfu skutočne rodinné auto.
Malé autá sa nafukujú. Zákazníkom sa to páči a preto majú o ne stále väčší záujem. Voláme ich malé SUV alebo crossovery. Novým členom v hre je Seat Arona.
Nováčik v ponuke koncernu Volkswagen, 4-valec 1,5 TSI Evo, má veľké ambície. Chce zatieniť naftové motory. Bude však potrebovať výpomoc elektromotorov.
V modelovom roku 2018 dostane Octavia konečne úspornejší 4-valec 1,5 TSI. V ponuke vystrieda starší motor 1,4 TSI. A vlastne už vystriedal. Britské zastúpenie automobilky totiž už túto verziu ponúka.
Seat Ibiza je jedným z najlepšie sa predávajúcich modelov značky. V portfóliu je od roku 1984 a aktuálne na trh prichádza už jeho piata generácia.
Štvorvalec 1,5 TSI EVO už poznáme z vynoveného Golfu. Vo Viedni však debutovala jeho verzia spojená s mikrohybridnou sústavou. Vie „plachtiť“ s vypnutým motorom.
Najočakávanejšia novinka vynoveného Golfu, 4-valec 1,5 TSI, prezradila konečne údaje. Golf s ňou síce ušetrí pár deci paliva, ale prekvapivo, bude pomalší. To ste asi nečakali.
Modernizovaný Golf, ktorý ukázal Volkswagen tesne pred koncom roka, mieri do predaja. V súvislosti s tým prichádzajú oficiálne technické údaje. Prekvapením je absencia očakávaného motora 1,5 TSI Evo.
Volkswagen chystá veľkú revíziu benzínových motorov. Prvou lastovičkou bol 3-valec 1,0 TSI, známy už aj z Octavie. Teraz prichádza na rad väčší 4-valec 1,5 TSI Evo. Skoncuje s motormi 1,4 TSI aj 1,8 TSI.
Možno už v modernizovanom Golfe sa na jeseň ukáže nový zážihový motor 1,5 TSI Evo, ktorý čerpá technológie z dvojlitra 2,0 TSI v Audi A4. Po prvýkrát však použije variabilnú geometriu turbodúchadla, známu zatiaľ len z Porsche.