Kým elektrický Abrath 500e sme označili za paródiu na samého seba, druhá elektrická novinka sľubuje oveľa viac zábavy. Úspech však zaručený nemá.
Prvý elektrický Abarth sme po premiére označili ako paródiu na seba samého. Ale ako sa zdá, za jeho volantom to predsa len môže byť zábava.
Carlo Abarth predstavil prvý model 595 v septembri 1963 na autosalóne v Turíne. Bol to doslova blesk z jasného neba. Otvoril bránu do motoristického športu aj tým, ktorí si nemohli dovoliť drahé pretekárske autá.
Abarth 600e má prísť na trh začiatkom roku 2025 v podobe čisto elektrického crossoveru.
Prvý elektrický Abarth je neskutočný risk. Nahradiť má totiž benzínovú ikonu.
Abarth, preslávený športovými úpravami malých Fiatov, prejde na elektrický pohon. Je to jeho najväčší risk v histórii.
Čo dokáže Abarth vykúzliť z malého mestského Fiatu 500? Aj takúto „zbraň“.
Pulse je atraktívny mestský crossover. Bohužiaľ, ponuku Fiatu na starom kontinente neobohatí.
Abarth zmodernizoval svoje ikonické modely 595 a 695. Výkon ostal, no pribudol štýl a ubudli emisie.
Taliani a motoršport sú nerozlučná dvojica. Každú príležitosť na oslavu výročia preto vedia využiť na maximum. Dokazuje to aj novinka od Abarthu.
Sedemdesiate výročie tunerskej spoločnosti sa nesie v znamení Abarthu 695 70° Anniversario, ktorý disponuje výkonom 180 koní a k zemi ho tlačí masívny nastaviteľný zadný spojler.
Už roadster Fiat 124, odvodený z ľahučkej Mazdy MX-5, je skvelým športovým náčiním, ale po zásahu Abarthu dokáže vykúzliť ešte viac emócií.
Reinkarnovaná legenda Fiat 124 Spider má konečne súrodenca z dielne Abarthu. A ten predstavuje výkonový vrchol japonsko-talianskych dvojičiek.