Pokus Japoncov vrátiť na scénu slávny superšport Honde príliš nevyšiel.
Nový typ airbagu Hondy využíva až tri nafukovacie komory. Táto konštrukcia zabraňuje skĺznutiu hlavy z bezpečnostného vankúša.
Americká spoločnosť Consumer Reports zverejnila najnovší rebríček spokojnosti majiteľov s ich autami.
S niektorými autami sme spokojní a s niektorými vôbec. Toto je sedem tých, ktoré svojich majiteľov sklamali tak, že by už nikdy nespravili tú istú voľbu.
Honda predstavila svoj superšport už na vlaňajšom januárovom autosalóne v Detroite. Do finále sa však dostáva až dnes Štvormotorová šelma využije energiu benzínu aj elektriny. Na kolesá posiela 573 koní.
Podľa amerického úradu pre bezpečnosť cestnej premávky NHTSA je až 50-percentná pravdepodobnosť, že pri starších vozidlách značiek Honda a Acura dôjde po aktivácii airbagov k vymršteniu kovových dielov do interiéru.
Nástupca legendárnej Hondy NSX dostane preplňovaný 6-valec a tri elektromotory. Honda sľubuje jazdné vlastnosti superšportu a najnižšie ťažisko v triede.