Zvolávacích akcií súvisiacich s batériami elektromobilov stále pribúda. Nevyhne sa im ani Porsche a Audi.
Automobilky nerady zverejňujú ceny akumulátorov ako samostatného dielu. Majú na to dôvod, lebo väčšinu zákazníkov by vystrašili a možno aj odradili od kúpy.
Šéf výskumu Toyoty Gil Pratt neverí na rýchlu zmenu v technológii batérií. Aj preto považuje stávku na čisté elektromobily za hazard.
Elon Musk je zosobnením kontroverzných vyjadrení.
Ford plánuje zvýšiť výrobu a predaj elektrických áuts pomocou lacnejších batérií. Prvý ich dostane Mustang Mach-E.
Elektromobily majú už ako nové množstvo limitov. A tie staré ešte viac. Dajte od nich radšej ruky preč.
Toyota urýchľuje elektrifikáciu. Bude k tomu potrebovať obrovské množstvo batérií.
Ohľadom predajnej stratégie americkej automobilky sa vedú neustále debaty. Jej najnovší ťah však prináša veľa otázok a namiesto odpovedí sa vynárajú skôr dohady.
Prirodzená degradácia batérií v elektromobiloch je veľký problém. Pomôcť by mohla technológia izraelskej spoločnosti Storedot.
Pomalé nabíjanie a obmedzený dojazd sú dva faktory, ktoré ľudí odrádzajú od kúpy elektromobilov.
Čínsky výrobca elektromobilov Nio našiel ako jediný odvahu spustiť sieť výmenníkových staníc na batérie.
Batéria je najdrahšou súčasťou elektromobilu. O to väčšie obavy sa spájajú s jej degradáciou. Čo na to výrobcovia?
Je to otázka, na ktorú automobilky odpovedajú len veľmi nerady.
Nedostatok akumulátorov by mohol urobiť Volkswagenu škrt cez rozpočet.
Za drahou elektromobilitou stoja najmä vysoké ceny akumulátorov pre elektromobily. Vývoj je však priaznivý.
Pokuta od nemeckých úradov je o to prekvapujúcejšia, že súvisí s porušovaním zákonov o ochrane životného prostredia.
Je tu ďalšia technológia, ktorá by mohla odstrániť najväčšie nevýhody elektromobilov. Na trh sa ale tak skoro nedostane.
Andy Palmer, jeden z najvýznamnejších manažérov v automobilovom priemysle, bude súčasťou slovenského podniku InoBat.
Záujem o novú českú technológiou prejavila už ja nórska súkromná spoločnosť. Dokonca plánuje postaviť továreň na batérie.
Prirodzeným nástupcom súčasných li-ion akumulátorov, majú byť batérie s pevným elektrolytom. Nie všetci sú však o tom presvedčení.