Dnešné časy neprajú superšportom so spaľovacím motorom. Skôr sa s nimi postupne lúčime. Alfa však urobila výnimku.
Posadnutosť talianskej vlády ochranou všetkého talianskeho dosiahla obludné rozmery. Čoskoro na to môže doplatiť aj Ford.
Automobilka musí prejsť na konvenčné riešenie. Dôvodom je bezpečnosť. .
Taliani prinútili Stellantis na poslednú chvíľu premenovať Alfu Romeo Milano na Junior a teraz odmietli do krajiny pustiť Fiaty Topolino z Maroka.
Premenovať dlho avizovaný model auta pár dní po premiére je čosi bezprecedentné. Alfa to berie športovo.
Ďalší derivát Peugeotu 2008 či Jeepu Avenger si dokázal udržať DNA Alfy Romeo.
Alfa Romeo zatiaľ neponúka žiaden elektromobil. Čoskoro však ponuku rozšíri malá Alfa Brennero. Jej dizajn si môžme pozrieť už dnes.
Alfe Romeo sa zapáčil biznis s nedávno reinkarnovanou Alfou Romeo Stradale. Po 33 hriešne drahých exemplároch sa len tak zaprášilo.
Toto je prvá individuálne vyrobená Alfa od roku 1969. Inšpiruje sa však ešte dávnejšou minulosťou. A je nádherná.
Nová nádej Alfy Romeo sa dostala do rúk redaktorom TA3 hneď v dvoch verziách. Ako mild-hybrid a nabíjateľný plug-in hybrid. Ktorá je lepšia?
Alfa opradená pretekárskymi vavrínmi si pripomína dôležité výročie stokusovou sériou modernizovaného Stelvia a Giulie.
Predaje Alfy Romeo z posledných rokov sú skôr tragédiou ako dôvodom na oslavu. Napriek tomu je tu jedna výnimka výnimka.
Je to už sto rokov, odkedy prišla na svet prvá Alfa Romeo s karosériou od milánskeho Zagata.
Bojím sa len hadov, priznal v Šamoríne dvojnásobný vicemajster sveta formuly 1.
Po siedmich rokoch prichádza sedan Giulia a SUV Stelvio s ďalšou modernizáciou.
Nový Dodge Hornet nie jeničím iným ako americkou verziou Alfy Romeo Tonale.
Je prvým čínskym pretekárom, ktorý sa dostal do kokpitu F1.
Veľká cena Veľkej Británia bola prerušená hneď v úvodnom kole.
Alfu Romeo síce všetci milujú, ale takmer nik jej autá nekupuje. Dôvod?
Alfa Romeo sa snaží vyplniť medzeru medzi klasickými verziami a tými vrcholovými Quadrifoglio. O výkon však nejde.