Občas sa dejú zázraky. A toto je jeden z nich. Nový majiteľ pozemku objavil predajňu áut z deväťdesiatych rokov. Aj s nejazdenými „veteránmi“.
V čase brutálnych emisných škrtov vždy poteší odvaha priviesť na svet čosi, čo evokuje zlatý vek automobilizmu. Alfa to práve urobila.
Robert Kubica jazdil v uplynulom roku vo Williamse, získal jediný bod.
Populárny pretekár s prezývkou Ľadový muž pripomenul bujarú náladu z minuloročného odovzdávania ocenení FIA.
Športový sedan a športovo ladené SUV zatiaľ veľa vody nenamútili. Zmeniť to má modernizácia, ktorá sa dotkla hlavne interiéru a bezpečnostných systémov.
Budúcnosť Alfy Romeo je nahnutá. Súčasné modely nenapĺňajú očakávania a tie nové sú v nedohľadne. Šéf FCA pripravuje pre slávnu taliansku značku „diétu“.
S Alfou Romeo to naozaj nevyzerá dobre. Najnovšie štatistiky predajov totiž ukazujú, že na starom kontinente nevie nájsť ani len toľko zákazníkov ako „hybernovaná“ Lancia.
Mal to byť veľkolepý návrat na mapu prémiových značiek. Talianska Alfa Romeo však predáva stále málo. V Európe aj za Atlantikom.
Švajčiarsky tím Alfa Romeo Racing predstavil verejnosti nový monopost C38 pre blížiaci sa nový ročník formuly 1.
Celých 35 rokov stál tento automobilový klenot v podzemí. Vzácna Alfa Romeo Giulietta SZ nakoniec prepadla štátu. Ten si mädlil ruky.
Alfe Romeo sa stále nedarí napraviť pošramotenú reputáciu nízkej kvality. Neprispejú k tomu ani nové informácie z USA.
Spoločnosť Alfa Romeo vo formule 1 figurovala v rokoch 1950 až 1998 ako konštruktérsky tím či dodávateľ motorov.
Mala to byť veľká sláva. Športový sedan Giulia chcel otriasť pozíciami BMW radu 3, Mercedesu-Benz triedy C či Audi A4. Lenže reálne predaje sú zúfalé. Aspoň v USA.
Asi by ste očakávali, že najhorúcejšiu krv za volantom majú vodiči nemeckej prémiovej trojky. Nie je to však celkom tak. Štatistika holandskej spoločnosti Athlon má celkom iného víťaza.
V Los Angeles Taliani konečne vyrukovali s dlho sľubovaným SUV. Kompromisy nerobili. Stelvio debutuje hneď vo vrcholovej verzii Quadrifoglio Verde s výkonom 375 kW!
Premiéra prvého SUV od Alfy Romeo sa pomaly blíži. Stelvio však stále zahaľuje prísne informačné embargo. Napriek tomu tu máme prvé snímky.
Zdá sa, že Alfa Romeo svitá na lepšie časy. Po ambicióznom sedane Giulia, ktorý práve prichádza do predaja, je budúci rok na rade crossover Stelvio, neskôr nová Giulietta a nakoniec aj model vyššej strednej triedy.
Najnovšia séria crashtestov Euro NCAP sa skončila bez nepríjemných prekvapení. Športový sedan Alfa Romeo Giulia aj nemecko-španielske dvojičky Seat Ateca a VW Tiguan si odniesli plné skóre. Dobrá správa je to najmä pre Alfu.
Športový sedan Giulia je len prvým z novej generácie modelov talianskej Alfy. Zaútočiť chce aj vo vychytenom segmente crossoverov či SUV. Tam ju má zastúpiť nové Stelvio.
Priaznivcom Alfy Romeo dochádza trpezlivosť. Nový sedan Giulia so zadným náhonom bol predstavený už vlani v lete, no ešte nedorazil ani k jednému jedinému zákazníkovi. Takmer rok po odhalení prichádzajú aspoň technické údaje. Na úvod dostane dva diesely a jeden benzínový motor.