Len v lete prebehla aktualizácia kupé CLS a dnes tu máme ďalšie zmeny.
Ani AMG sa nevyhne elektrifikácii. Pôjde na to ale inak.
Nové dobíjateľné hybridy z dielne AMG budú mať síce extrémne výkony, ale aj menej valcov a budú ťažšie. Inak to však nejde.
Ani ostrá divízia Mercedesu-Benz nechce ostať bokom vo svete elektromobility.
Nebýva zvykom, aby športové divízie automobiliek vyvíjali strešné boxy. AMG to ale urobilo. A urobilo dobre.
Športovú ikonu Mercedesu-Benz, ktorej korene siahajú až k legendárnemu „gullwingu“, čaká dramatická premena. Nová generácia SL totiž vzniká priamo v AMG. A nahradí aj luxusný kabriolet triedy S.
Keď sa povie AMG, väčšina fanúšikov áut si predstaví auto s osemvalcom.
Totálny chaos. Tak možno označiť zábery na sociálnych sieťach, ktoré zachytávajú ničenie a krádeže nových áut z kalifornských dílerstiev.
Mercedes GLE vyzerá na prvý pohľad mierumilovne.
Zabudnite na praskanie vo výfuku, omamné dunivé tóny a kakofóniu šíriacu sa z výfukov. V budúcnosti o tento doteraz neodmysliteľný emocionálny bonus prídeme. AMG „stišuje“ už dnes.
Nová trieda A s prívlastkom 45 láme výkonom doteraz nepredstaviteľné hranice. Jej dvojlitrový 4-valec môže mať neskutočných 310 kW!
Výkon 639 koní, okruhový rodokmeň a 4 miesta na sedenie.
Ako si v divízii AMG predstavujú ekológiu? Tak to už v Affaltrbachu ukázali na 4-dverovom kupé CLS 53 AMG. A teraz putuje rovnaká technológia aj pod kapotu modernizovanej triedy E.
Rodina superšportov AMG GT sa rozrastá o dvanásteho člena rodiny. Otvorený roadster stojí výkonom medzi základnou verziou GT a špičkovým GT C.
K päťdesiatemu výročiu AMG si koncern Daimler pripravil skutočnú „bombu“. Hyperšport Project One chce oskalpovať väčšinu súperov z kategórie áut snov. Receptom je motor z F1.
Už len pár dní nás delí od premiéry hyperšportu Mercedesu-AMG. Svedčí o tom aj prvý teaser, ktorý má prilákať k debutu pozornosť verejnosti. Novinka dostane celkom päť motorov a systémový výkon cez 1 000 koní.
Po facelifte triedy S prichádza na rad modernizácia špičkových verzií z Affalterbachu. Nový motor V8 a 9-stupňový automat robia z S 63 AMG najrýchlejšie esko všetkých čias. Menší zdvihový objem neprekáža.
Spolupráca nemeckej automobilky s tímom Formuly 1 má priniesť revolučný hyperšportový model. Cieľom výrobcov je skonštruovať vozidlo do bežnej premávky poháňané motorom z monopostu F1.
Tak toto je skutočná brutalita. Kompaktné SUV a SUV-kupé zo Stuttgartu dostali 8-valcové srdce zo superšportu AMG GT. A tak aj zrýchľujú. ESP možno pritom celkom vypnúť. Predstavia sa v New Yorku.
Ako značke sa podarilo Mercedesu-Benz poraziť vlani po dlhých rokoch v predajoch odvekého rivala z Mníchova. Lenže z pohľadu koncernov je stále na druhej priečke. To sa má čoskoro zmeniť.