Michael Kübler má v AMG vlastnú dielňu a nikto ho nekontroluje. Kompletný motor V12 poskaldá za týždeň.
Ako už vieme, Stuttgart predĺži život spaľovacím motorom. Dokonca vyvíja úplne nový benzínový 8-valec.
Premiéra vrcholového elektrického SUV divízie AMG sa nezadržateľne blíži. Má byť prelomové.
Nové super SUV od AMG bude veľkým kalibrom namiereným proti elektrickému Porsche Cayenne, aj BMW XM.
Diela malosériového talianskeho výrobcu sú majstrovskými kúskami vo všetkých smeroch. Dizajnový perfekcionizmus spájajú s dôrazom na prvotriedne jazdné vlastnosti.
Pod kapotou malo testované auto dvojlitrový štvorvalcový motor so systémovým výkonom 680 koní - aj vďaka technológii prebranej priamo z Formuly 1.
Po modernizácii triedy GLE „oprášil“ Mercedes-Benz aj veľké SUV GLS.
Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
Táto bizarnosť má motor z monopostu Mercedes-AMG Petronas a výkon šialených 782 kW. Tristovku dá za 15 sekúnd.
Úžasný hyperšport s motorom z monopostu F1 predstavil Mercedes-Benz už v roku 2017. Dodnes však nebol dodaný zákazníkom ani jediný kus.
Mercedes-AMG predstaví už budúci týždeň štúdiu na tému elektrického superšportu.
Nová ostrá verzia céčka z Affalterbachu prišla o dva valce. Na jej výkone to však nepoznať.
Doba elektrická zasiahla aj svet superšportov. Britská automobilka posiela do boja o najrýchlejšie auto planéty hybrid. Pohonnú sústavu dodá nemecké AMG.
Len v lete prebehla aktualizácia kupé CLS a dnes tu máme ďalšie zmeny.
Ani AMG sa nevyhne elektrifikácii. Pôjde na to ale inak.
Nové dobíjateľné hybridy z dielne AMG budú mať síce extrémne výkony, ale aj menej valcov a budú ťažšie. Inak to však nejde.
Ani ostrá divízia Mercedesu-Benz nechce ostať bokom vo svete elektromobility.
Nebýva zvykom, aby športové divízie automobiliek vyvíjali strešné boxy. AMG to ale urobilo. A urobilo dobre.
Športovú ikonu Mercedesu-Benz, ktorej korene siahajú až k legendárnemu „gullwingu“, čaká dramatická premena. Nová generácia SL totiž vzniká priamo v AMG. A nahradí aj luxusný kabriolet triedy S.