V najnovšom kole nárazových testov Euro NCAP sa zúčastnilo sedem nových áut. K prekvapeniam nedošlo. A ak, tak len k tým pozitívnym.
Móde crossoverov a SUV sa nakoniec nevyhol ani ingolstadtský „trpaslík“. Na rozdiel od Allroadov a modelov s označením Q však nemá nové A1 Citycarver pohon oboch náprav.
Druhá generácia Audi A1 poriadne priostrila. Toto už nie je len štýlový derivát Pola. Najmenšie Audi podrástlo vo všetkých smeroch, na palube ťaží z technológií väčších modelov a jeho výkon siaha až do 147 kW.
Najmenšie Audi má za sebou osem rokov kariéry. Je čas na zmenu. A tá bude veľká. Plánuje čerpať technológie z vlajkovej lode A8.
Ingolstadt predstavil koncept ostrého A1 Quattro už v roku 2011. Až teraz však dostalo definitívne zelenú. Pravdepodobne na rozlúčku. Pecka to ale bude.
Po štyroch rokoch dozrel čas na modernizáciu základného modelu Audi A1. Ako prvé v koncerne dostane trojvalce 1,0 TFSI. Do predaja zamieri začiatkom budúceho roku.
Na autosalóne v Ženeve predstaví ingolstadtská automobilka ostrú verziu najmenšieho modelového radu A1. Ponesie označenie S1, tak ako slávne Quattro z osemdesiatych rokov.