Po štyroch rokoch inovuje Audikľúčový model strednej triedy. Dizajnové retuše sprevádza výkonný infotainment a najmä nové motory s mildhybridným systémom. A nechýba S4 ani A4 Allroad.
Nemecká prémiová značka nepodlieha panike a stále verí nafte. Vznetový motor sa dostane aj pod kapotu modelov S4 a S4 Avant. S emisiami bude bojovať technikou „mild-hybridu“.
Holandský projekt šliapacieho Audi A4 chce urobiť z osobných áut „fitko“. Intenzita šliapania na pedále totiž ovplyvňuje rýchlosť auta. Čas, ktorý strávime pasívne za volantom, by sme tak mohli využiť na spaľovanie kalórií.
Po modeloch z vyšších segmentov sa v Ingolstadte rozhodli vynoviť aj zástupcu strednej triedy. A4 spolu s kombi A4 Avant dostali v rámci modelového roku 2019 športové doplnky exteriéru a bohatšie výbavy.
Ingolstadt musel s okamžitou platnosťou stiahnuť z predaja svoje kľúčové modely A4 a A5. Nejde však o dôsledok aféry Dieselgate. Dôvod by ste asi neuhádli.
V Ženeve vyhlásili nielen víťaza ankety Európske auto roka, ktorým sa stal nový Opel Astra, ale aj troch finalistov celosvetovej súťaže World Car of the Year 2016. O titul sa bude uchádzať Audi A4, Mazda MX-5 a Mercedes-Benz GLC. Superb je už vonku.
Podvozok zvýšený o 34 mm a plastová ochrana karosérie dávajú novému Audi A4 Allroad viac šancí mimo asfaltu. V ponuke je len jediný benzín. Zato dieselov je až päť.
V laboratóriách Euro NCAP sa stretli ďalšie štyri nové modely. Audi A4, Honda HR-V a Honda Jazz majú po päť hviezdičiek. O jednu prišiel len praktický Volkswagen Caddy. Plány mu skrížila slabá ochrana chodcov.
Na prvý pohľad máte dojem, akoby ste sa pozerali na facelift súčasnej generácie Audi A4. Zdanie však klame. Premiérová štvorka z Ingolstadtu je od základu novým autom. Je väčšia, o 120 kg ľahšia a spotrebuje o 21 % menej paliva.
Na konferencii vo Viedni predstavilo Audi úplne nový benzínový dvojliter 2,0 TFSI. Spojí Millerov cyklus s preplňovaním. Audi A4 s ním má spotrebovať len päť litrov benzínu.
V Ženeve predstaví Audi piatu generáciu modelu A4. Nemecká automobilka novinku zatiaľ utajuje, no na svetlo sveta prenikli informácie o motoroch. Dobrou správou je zachovanie 6-valcov.
Audi, priekopník pohonu oboch náprav, odštartuje v Ženeve novú kapitolu Quattra. Piata generácia Audi A4 dostane ako prvá v koncerne VW štvorkolku so zadným elektromotorom.
Až 840 000 Audi A4 môže mať nefunkčné airbagy. Chyba spočíva v softvéri.
Audi predstaví v Ženeve novú líniu úsporných modelov ultra. Limuzíny z Ingolstadtu spotrebujú priemerne od 3,9 do 4,6 litra nafty. A to bez ujmy na dynamike.