Audi ukáže ešte tento týždeň novú generáciu Audi A6. Po prvýkrát v histórii bude čisto elektrická a po prvýkrát v nej nenájdete sedan.
Audi síce nebude v elektrifikácii také radikálne ako Jaguar či Cadillac, no novú generáciu Audi A6 elektrická budúcnosť neminie.
Nie je tajomstvom, že limuzíny z Ingolstadtu čoskoro prepriahnu na elektrický pohon.
Po lavíne športových verzií S a RS prichádza v Ingolstadte na rad plejáda ekologických plug-in hybridov.
Najnovšia edícia crashtestov priniesla rozdielne výsledky. Kým Audi A6 a Volkswagen Touareg zaznamenali maximálny počet päť hviezd, nová generácia mini off-roadu Suzuki Jimny získala len tri.
Horúca novinka z Ingolstadtu ešte nestihla doraziť na trh, a už sa objavujú informácie o jej ostrejšej verzii S6. Preplňovaný 8-valec jej síce ostane, ale tentoraz si ho požičia od Porsche.
Nová limuzína vyššej strednej triedy prichádza s ostrejším dizajnom, mikrohybridným systémom, riadenou zadnou nápravou a asistenčnými systémami pripravenými pre autonómnu jazdu. Využiť ich zatiaľ ale nemôže.
Kým Lexus predáva viac ako polovicu všetkých modelov s hybridným pohonom, v Ingolstadte majú celkom opačný problém. Hybridné Audi A6 končí pre nezáujem. Predalo sa len 4 000 kusov.
Po modernizácii vlajkovej lode Audi A8 prišiel v Ingolstadte na rad aj facelift menšieho modelového radu A6. Úpravy sa dotkli dizajnu, motorov, prevodoviek, ale aj podvozku. Predstaví sa v Paríži spolu s verziami A6 Allroad, S6 a RS6.
Audi predstaví v Ženeve novú líniu úsporných modelov ultra. Limuzíny z Ingolstadtu spotrebujú priemerne od 3,9 do 4,6 litra nafty. A to bez ujmy na dynamike.