Audi predstaví budúci rok už tretie elektrické SUV.
Nové elektrické 4-dverové kupé ešte nestihlo svetovú premiéru, no jeho produkcia už beží v novej manufaktúre Audi neďaleko Neckarsulmu.
Hoci už štandardný e-tron prevyšoval výkonmi bežnú využiteľnosť elektromobilov, športová verzia S posúva jeho hranice ešte ďalej.
Po Audi e-tron 50 a 55 prichádza na rad vrcholová verzia e-tron S. Prvý krát sa tak písmeno „S“ v ingolstadtskej nomenklatúre objavuje pri čistom elektromobile. Bude aj RS?
Ako sa môže začať veľká elektrifická ofenzíva, keď už dnes niet pre elektromobily dostatok batérií?
Už dávnejšie prognostici varovali, že plánovaná elektrifikácia áut môže naraziť na nedostatok akumulátorov. Bez nich jednoducho vyrobiť elektromobil nie je možné.
Dojazd elektromobilov je stále citlivou témou. A hoci sa výrobcovia snažia obavy zákazníkov bagatelizovať, realita je iná. Niektoré elektrické autá klamú aj o 25 %.
Nebýva zvykom, aby automobilka inovovala model len po necelom roku, ako sa objavil na trhu. Pri ingolstadtskom elektromobile je to ale tak.
Na autosalóne v Los Angeles predstavil Ingolstadt druhú verziu elektrického e-tronu. Má lepšiu aerodynamiku, mierne dlhší dojazd a reflektory s miliónom zrkadiel.
Ani Audi nechce ostať bokom v oblasti mikromobility. Jeho príspevkom je zvláštne „probližovadlo“, ktoré spája výhody kolobežky a skateboardu v jednom.
Bruselské bezpečnostné konzorcium Euro NCAP má skvelé správy. Napriek stále prísnejším kritériám získalo sedem áut v najnovšom kole nárazových testov maximálne hodnotenie.
Audi predstaví do roku 2025 dvanásť elektromobilov. A jedným z nich bude aj menšie SUV ako súčasné Audi e-tron. Má dojazd 450 km.
Anketa Svetové auto roka 2019 postúpila v Ženeve do ďalšej fázy. Porota zredukovala finalistov na tri modely v každej zo šiestich kategórií.
O ďalšom ingolstadtskom zástupcovi rodiny Q sa šepká už takmer dva roky. Teraz je však vo veci jasno.
Audi prekvapilo informáciou, že futuristický koncept elektrického superšportu sa dostane na výrobné linky. Vznikne však len 50 kusov.
Ingolstadt odštartoval elektrickú revolúciu. Jeho prvý čistý elektromobil má podobu atraktívneho SUV, ktoré svoju ekologickú povahu nijako zvlášť nezdôrazňuje.
Slávnu horu Pikes Peak pozná asi každý milovník motoršportu. V pretekoch do vrchu tu o najlepší čas bojujú tí najrýchlejší. Audi na to však išlo celkom inak. Pripravované elektrické SUV pustilo dole kopcom. Má to vôbec logiku?
Audi doviedlo technológiu virtuálnych spätných zrkadiel do štádia sériovej výroby. Čaká sa už len na legislatívu.
Elektrická ofenzíva koncernu VW pomaly štartuje. Chýbať v nej nebude ani Audi. Po SUV e-tron plánuje luxusné 4-dverové GT. Síce si naň počkáme ešte dva roky, ale zato si môžeme už dnes urobiť približnú predstavu o jeho tvaroch.
Po niekoľkoročnom snažení sa automobilke z Ingolstadtu podarilo dokončiť model elektrického SUV nazvaného e-tron quattro. Výroba sa začne až na budúci rok, ale nórski zákazníci si ako prví na svete môžu novinku od Audi rezervovať už teraz.