V ponuke Audi čoskoro pribudne štvrtý elektromobil. A ako prvý so štyrmi kruhmi využije základy MEB.
Dlho avizované elektrické kupé nápadne pripomína Porsche Taycan. Aj keď mu necháva náskok.
Šepkalo sa o tom už v roku 2018. Teraz ale ide do tuhého. Luxusné verzie Audi A8 naozaj ponesú symbol zaniknutej automobilky Horch.
Súboj nemeckého prémiového tria má víťaza. Je ním automobilka zo Stuttgartu. V ťažkom pandemickom roku sa však darilo aj BMW a Audi.
Výrobný závod Audi v Győri z rovnakých dôvodov pokračuje vo výrobe nadchádzajúce dva týždne iba v jednej zmene.
Po modernizácii modelového radu A4/A5 a jeho derivátov S4 a S5, predstavuje Audi posledný chýbajúci článok celej rodiny.
Nové elektrické 4-dverové kupé ešte nestihlo svetovú premiéru, no jeho produkcia už beží v novej manufaktúre Audi neďaleko Neckarsulmu.
Športové dvojičky z Ingolstadtu absolvovali ďalšiu aktualizáciu. Nová verzia TTS Competition dostala výkonnejší dvojliter.
Audi rozširuje rodinu plug-in hybridov o hatchbak A3 a SUV Q3 45 TFSIe. Stovku zvládnu za 6,8, respektíve 7,3 sekundy.
Aj v časoch antideselovej horúčky ostáva Audi verné nafte. Jeho dve rýchle SUV poháňa úžasný 6-valec 3,0 TDI. Stovku dajú za 5,1 sekundy.
Tlak vedenia Audi na uvedenie nových dieselových áut na americký trh v roku 2009 bol vraj taký veľký, že vývojárom nedal inú šancu, ako podvádzať.
Ruka spravodlivosti sa občas dotkne aj ľudí, ktorí sa zdajú nedotknuteľní. Patrí k nim aj Rupert Stadler, ešte nedávno do nebies vynášaný šéf Audi.
Audi reaguje na módu športových SUV. Po Q3 Sporback a elektrickom e-trone Sportback, prichádza konečne aj s konkurentom pre BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé.
Automobiloví výrobcovia dnes šetria, kde sa dá. Na programe dňa je aj masové prepúšťanie. Iba Porsche má celkom opačné starosti.
V kategórii hot-hatch panuje tvrdá konkurencia, no Audi skúša prilákať zákazníkov aj ostrým sedanom. S 310-konskými silami a prvotriednou technikou má určite šancu uspieť.
Po vlaňajšej premiére konceptu Q4 e-tron predstavuje Audi jeho športovejší derivát s prívlastkom Sportback.
Vrcholové SUV z Ingolstadtu budú odteraz tankovať výlučne benzín.
Ako benzínové 12-valce, tak odchádzajú do minulosti aj naftové 8-valce.
Masívne problémy so softvérom pre nový VW Golf a elektrické ID.3 doviedli koncern Vokswagen k radikálnemu riešeniu.
Hoci už štandardný e-tron prevyšoval výkonmi bežnú využiteľnosť elektromobilov, športová verzia S posúva jeho hranice ešte ďalej.