Nový športový elektromobil by mohol v ponuke ingolstadtskej značky nahradiť legendárne kupé TT. Dvojdverovú karosériu už však asi nedostane.
Audi síce nebude v elektrifikácii také radikálne ako Jaguar či Cadillac, no novú generáciu Audi A6 elektrická budúcnosť neminie.
Bezprecedentná ruská agresia na Ukrajine už má svoje prvé dôsledky aj v automobilovom sektore.
Audi zvoláva 100 000 áut kvôli problému, ktorý nemusel byť riadne opravený pri prvej zvolávačke. Mohol by spôsobiť problémy s geometriou zadnej nápravy.
Na Slovensku vo vyššej strednej triede dominujú nemecké značky, len pozvoľna sa na ne začína doťahovať Lexus.
Najpredávanejšou luxusnou značkou vo svete sa v uplynulom roku stalo BMW. Slovenský luxusný trh však "prevalcoval" Mercedes-Benz triedy S.
Pri kompaktných modeloch sa športová jazda a vzhľad spájajú s karosériou hatchback. Nemecká prémiová značka však túto podkategóriu rozširuje o pojem „hot sedan“.
Plánovaná spoločná výroba elektromobilov Porsche, Audi a Bentley v Hannoveri sa zamotáva.
Nemecká značka vzhliada k elektrickej budúcnosti. Hoci sa športových modelov nemieni vzdať, atmosférický desaťvalec pod kapotou modelu R8 to už má zrátané.
Nabíjanie elektromobilov je často otrava. Audi však v Nemecku otvorilo luxusnú nabíjaciu stanicu, z ktorej sa vám nebude chcieť odísť.
Audi vynovilo po piatich rokoch luxusnú limuzínu A8. Viditeľných zmien je pomenej, zato technologicky sa posúva o krok vpred.
Špekulácie o reinkarnácii značky Horch sa potvrdili. Ingolstadtský konkurent Maybachu je realitou. Pod kapotou má však len šesť valcov.
Testované Audi Q4 e-tron síce váži približne 2,2 tony, dva elektromotory a dobrý krútiaci moment mu však poskytujú naozaj mimoriadnu dynamiku.
Dizajnéri z Ingolstadtu sa naozaj vyhrali a doplnkami odlíšili civilnú verziu A3 od športovej S3.
V ostatnom kole crashtestov Euro NCAP sa nezvyčajne ocitli modely reprezentujúce takmer všetky typy pohonov.
Budúci konkurent Mercedesu-Benzu EQS má na jedno nabitie absolvovať až 750 km.
Nové ostré Audi RS 3 zvládlo referenčný nemecký okruh Nürburgring v čase 7:40:748. Renault Mégane RS Trophy-R musel ustúpiť. Ale so cťou.
Je to ako prvýkrát pristáť na mesiaci, tvrdia autori projektu debutového elektromobilu pre najťažšiu rely sveta.
Od roku 2027 nepredstaví Audi žiadny nový model so spaľovacím motorom. Nové čisté elektromobily naznačia koncepty Sphere.
Príchod vysokovýkonných modelov so spaľovacím motorom je dnes doslova sviatkom. Audi RS 3 s preplňovaným 5-valcom takým nepochybne je.