V auguste 1968 prešlo Československo jedným z najdramatickejších období histórie. Proti okupácii vojskami Varšavskej zmluvy protestovali aj motoristi.
Kolekcia sa neobmedzuje len na superautá a luxusné vozidlá. Zahŕňa tiež rôzne veterány, modely vyrobené na mieru a dokonca aj vojenské vozidlá.
Tento zákon zabezpečuje, že autá nebudú preplnené už aj tak preplnené ulice.
Zástupcovia čínskych automobiliek a priemyselných skupín navrhli clá na veľké vozidlá s benzínovým pohonom dovážané z EÚ.
Kremľu sa nepáči individuálny dovoz áut do krajiny a najmä biznis s nimi.
Vláda kancelára Olafa Scholza už predtým varovala, že clá by mohli poškodiť svetový obchod. A hovorila tiež o vyhliadkach na rokovania EÚ s Pekingom o "priateľskom" riešení do začiatku júla.
IRIS KOPCSAYOVÁ: Nová metla vraj dobre metie. Nevedno, či na polícii metie dobre, ale metie. Policajti by chceli zmiesť zo stola nákupy bývalého policajného prezidenta Štefana Hamrana.
Pokuty za umývanie si auta vo verejnom priestranstve by mal udeľovať okresný úrad alebo štátna ochrana prírody, keď je to priestupok podľa príslušného zákona.
Až v 99 % interiéroch áut sa najmä v lete šíria nebezpečné chemikálie. Pritom by tam nemuseli byť.
Podľa Schäfera automobilová skupina chce ponúknuť "dostupnú elektrickú mobilitu pre každého".
Najprv znížila ceny francúzska automobilka Citroën, za ktorou krátko na to nasledovala skupina Volkswagen.
Kia si podľa neho na Slovensku udržuje dlhodobo stabilný počet zamestnancov - do 3800.
Najpočetnejšiu skupinu tvoria už dlhodobo vozidlá do desiatich rokov.
Zábery z Ružomberka zachytil náš mReportér.
Vozový park dopravnej polície Ministerstva vnútra Čečenskej republiky rozšírili ďalšie dve SUV z nepriateľských krajín.
Rusi už zistili, ktoré autá sú lepšie ako Mercedesy-Benz, BMW, Audi alebo Volvá. Ich pôvod asi tušíte.
Kedy sa doprava stala hrozbou? Kto bol prvou obeťou dopravnej nehody v dejinách?
Koalícia krajín, v ktorej bolo aj Slovensko, sa najskôr postavila proti emisnej norme. Jej hlasy boli teraz vypočuté.
Žiadna dotácia na elektromobily nepomôže slovenský vozový park výrazne omladiť, pretože sú pre väčšinu zákazníkov príliš drahé alebo nepoužiteľné pre ich potreby, tvrdí Milan Kočka.
Rovnaký krok v predchádzajúcich dňoch oznámili aj Fínsko, Litva, Lotyšsko a Estónsko.