Rusi už zistili, ktoré autá sú lepšie ako Mercedesy-Benz, BMW, Audi alebo Volvá. Ich pôvod asi tušíte.
Kedy sa doprava stala hrozbou? Kto bol prvou obeťou dopravnej nehody v dejinách?
Koalícia krajín, v ktorej bolo aj Slovensko, sa najskôr postavila proti emisnej norme. Jej hlasy boli teraz vypočuté.
Žiadna dotácia na elektromobily nepomôže slovenský vozový park výrazne omladiť, pretože sú pre väčšinu zákazníkov príliš drahé alebo nepoužiteľné pre ich potreby, tvrdí Milan Kočka.
Rovnaký krok v predchádzajúcich dňoch oznámili aj Fínsko, Litva, Lotyšsko a Estónsko.
Napríklad najväčšia čínska značka BYD ponúka model Dolphin vo Francúzsku za skoro 29-tisíc eur. No v Číne je jeho cenovka skoro polovičná: 15 200 eur.
Nová továreň na elektromobily rastie aj v meste Che-fej vo východočínskej provincii.
Každý desiaty pracovník u nás pracuje v automobilovom priemysle.
Kým v osobných autách už čínske značky začínajú určovať trendy, na scéne tých úžitkových sa stále nevyvarovali kopírovaniu cudzích nápadov.
Loď viezla takmer 3-tisíc áut.Záchranári sa ju snažia odtiahnuť ďalej na more, čo najďalej od ostrovov v pobrežnej oblasti Waddenzee.
Na streche auta sa dá prevážať hocičo. Napríklad aj levy.
V Rusku sa začali presadzovať čínske značky.
Spomeniete si ešte napríklad na také Daewoo. A ako odlišne dnes vnímame Kiu?
Portugalská hviezda na autách rozhodne nešetrí.
Za staršie autá si štát vypýta viac, dôležitú rolu zohrajú emisie.
Ruský automobilový priemysel bol pred inváziou vysoko závislý od investícií a dovozu viacerých komponentov zo zahraničia.
Automobilky volajú po zásadných zmenách termínov.
Pozíciu Sasky považujem za nesprávnu a nekorektnú. Saska ide ťažiť z nejakého prirodzeného odporu ľudí voči zákazom, tvrdí Mikloš.
Pokiaľ emisnú normu schvália bez zmien, pre slovenských občanov sa kúpa nového auta stane menej dostupná.
Za celý minulý rok sa na Slovensku predalo 1 390 elektromobilov.