Podľa Schäfera automobilová skupina chce ponúknuť "dostupnú elektrickú mobilitu pre každého".
Najprv znížila ceny francúzska automobilka Citroën, za ktorou krátko na to nasledovala skupina Volkswagen.
Kia si podľa neho na Slovensku udržuje dlhodobo stabilný počet zamestnancov - do 3800.
Najpočetnejšiu skupinu tvoria už dlhodobo vozidlá do desiatich rokov.
Zábery z Ružomberka zachytil náš mReportér.
Vozový park dopravnej polície Ministerstva vnútra Čečenskej republiky rozšírili ďalšie dve SUV z nepriateľských krajín.
Rusi už zistili, ktoré autá sú lepšie ako Mercedesy-Benz, BMW, Audi alebo Volvá. Ich pôvod asi tušíte.
Kedy sa doprava stala hrozbou? Kto bol prvou obeťou dopravnej nehody v dejinách?
Koalícia krajín, v ktorej bolo aj Slovensko, sa najskôr postavila proti emisnej norme. Jej hlasy boli teraz vypočuté.
Žiadna dotácia na elektromobily nepomôže slovenský vozový park výrazne omladiť, pretože sú pre väčšinu zákazníkov príliš drahé alebo nepoužiteľné pre ich potreby, tvrdí Milan Kočka.
Rovnaký krok v predchádzajúcich dňoch oznámili aj Fínsko, Litva, Lotyšsko a Estónsko.
Napríklad najväčšia čínska značka BYD ponúka model Dolphin vo Francúzsku za skoro 29-tisíc eur. No v Číne je jeho cenovka skoro polovičná: 15 200 eur.
Nová továreň na elektromobily rastie aj v meste Che-fej vo východočínskej provincii.
Každý desiaty pracovník u nás pracuje v automobilovom priemysle.
Kým v osobných autách už čínske značky začínajú určovať trendy, na scéne tých úžitkových sa stále nevyvarovali kopírovaniu cudzích nápadov.
Loď viezla takmer 3-tisíc áut.Záchranári sa ju snažia odtiahnuť ďalej na more, čo najďalej od ostrovov v pobrežnej oblasti Waddenzee.
Na streche auta sa dá prevážať hocičo. Napríklad aj levy.
V Rusku sa začali presadzovať čínske značky.
Spomeniete si ešte napríklad na také Daewoo. A ako odlišne dnes vnímame Kiu?
Portugalská hviezda na autách rozhodne nešetrí.