Po prvej oficiálnej skici konceptu Q30 prichádza Infiniti s prvou fotografiou odhaľujúcou podobu jeho najvýznamnejšej frankfurtskej premiéry.
Zatiaľ tomu všetko nasvedčuje, hoci Renault prezradil len toľko, že frankfurtská štúdia zosobňuje víziu prémiového vozidla.
Po viacerých prototypoch Volkswagen konečne predstaví sériový elektrický Golf a up! Na jedno nabitie majú prejsť maximálne 190, respektíve 160 kilometrov.
SUV pripravuje Bentley, Aston Martin, Lamborghini či Maserati. Tak prečo by do týchto vôd nemohol vstúpiť aj britský Jaguar? Svoju víziu ukáže vo Frankfurte.
Citroën C3 sa stane pravdepodobne minulosťou. Jeho pozíciu zastúpi módny crossover. Vychádzať by mal zo štúdie Cactus, ktorú predstaví francúzska automobilka vo Frankfurte nad Mohanom.
Novej Panamery sa dočkáme najskôr v roku 2015. Jej atraktivitu by však mala zatiaľ zvýšiť silnejšia dieselová verzia, ktorej výkon vzrástol o rovných 20 %.
Hlavným ťahákom modernizovanej Giulietty sa má stať diesel 2,0 JTDm- 2. Dostala tiež dotykové rozhranie a interiérové plasty odolné proti poškodeniu.
Sériová verzia hybridného kupé z Mníchova sa nevzdala emócií ani technológií konceptov Vision EfficientDynamics a i8 Concept, ktoré jej predchádzali.
Nie, to nie je facelift. Kia príde do Frankfurtu s úplne novým Soulom. Kvalitatívna zmena bude obdobná ako pri iných modeloch tejto kórejskej značky.
Pod kapotou je všetko po starom. Zmenil sa exteriér a najmä podvozok.
Ford sa vo Frankfurte pochváli konceptom nového S-Maxu. Od reality však už nemá ďaleko.
Hlavnou hviezdou Peugeotu na autosalóne vo Frankfurte bude nepochybne novučičký Peugeot 308. No ako pikantné korenie pridá francúzsky lev aj koncept poriadne nabrúsenej verzie 308 R.
Kia nemá nad svojimi súpermi zľutovanie. Po ženevskej štúdii Provo príde do Frankfurtu s ďalším provokatívnym kúskom. Koncept Niro opäť demonštruje obrovský potenciál tejto kórejskej značky.
Prvý z troch konceptov má zmeniť tvár novej generácie Volv. Navrhol ho Thomas Ingenlath, súčasný šéf dizajnu švédskej automobilky a bývalý šéfdizajnér českej Škody.
Zmeny sú menšie, než sa očakávalo. Aspoň tie exteriérové. Dizajn interiéru aj technika pod kapotou ostávajú totiž zatiaľ tajomstvom.