Frankfurtský automobilový veľtrh IAA tento rok prilákal rekordne nízky počet návštevníkov. Dôvodom je neúčasť množstva značiek z Japonska, Francúzska, Talianska a Spojených štátov amerických.
Elektrický pohon nemusí byť doménou asfaltu. Audi ukazuje, že s terénom si môže rozumieť viac ako klasické off-roady.
Frankfurtská štúdia Hyundai 45 je viac než len dizajnovým cvičením. Je avízom príchodu novej generácie elektromobilov. Štýlom sa ale odvoláva na minulosť.
Na autosalóne vo Frankfurte vystavila mníchovská automobilka predobraz novej generácie kupé radu 4. S finálnou verziou má vraj spoločných až 85 % komponentov.
To, že budú musieť automobilky znižovať emisie CO2, ešte neznamená koniec luxusu ani strhujúcej dynamiky. Takto si to predstavujú v Stuttgarte.
Limitovaná edícia ostrého Hyundaia i30 N zhodila pár kíl navyše a pritvrdila podvozok. Čo na tom, že výkon preplňovaného dvojlitra ostal nezmenený.
Tohtoročný autosalón vo Frankfurte nad Mohanom je len tieňom toho, čo znamenal v minulosti. Väčšina automobiliek mu dala košom a odpor prichádza aj z radov ekologických aktivistov.
Rok po predstavení novej generácie SUV GLE debutoval vo Frankfurte aj jeho športový derivát. Dostal radové 6-valce, mild-hybridnú sústavu a aktívny podvozok lepší ako v triede S.
V Sant Agate vzali vývoj prvého hybridu ako veľkú príležitosť. Výsledkom je najsilnejšie „lambo“ všetkých čias. Hybridný systém sa pritom zaobíde bez klasickej batérie.
Autosalón vo Frankfurte nad Mohanom je tento rok skúpy na počet vystavovateľov aj počet premiér. Prekvapivo, objavilo sa na ňom niekoľko zaujímavých štúdií. Nevynímajúc tie čínske.
Nissanu sa príliš nedarí, zmysel pre humor mu však nechýba. Hoci ho na autosalóne vo Frankfurte nenájdete, postavil si vlastný. A to priamo na poli.
Kde sú tie časy, keď si žiadna automobilka nedovolila chýbať na najväčšej európskej prehliadke áut vo Frankfurte nad Mohanom. Realita dneška je iná.
Nezničiteľný „pracant“, ktorý vydržal na linkách neuveriteľných 68 rokov, má konečne nástupcu. Premiéra nového Defenderu je tak nepochybne premiérou roka.
Prvý novodobý elektromobil Volkswagenu je pre automobilku rovnako dôležitý ako kedysi Beetle či Golf. Od jeho úspechu závisí budúcnosť koncernu.
Na autosalón vo Frankfurte nad Mohanom si česká automobilka pripravila niečo aj pre fanúšikov športového dizajnu. Modely Scala a Kamiq predstavuje vo vrcholnej verzii Monte Carlo.
To, že je auto malé, ešte neznamená, že nemôže poskytnúť bezpečnosť či konektiviu, na ktorú sú zvyknutí majitelia väčších modelov.
Ani odčlenenú divíziu Seatu neminie elektrifikácia. Chystá aj plne elektrické SUV. Jeho predskokanom je koncept Tavascan s výkonom 225 kW.
Jeho lak pohlcuje svetlo v takej miere, že sa od neho odrazí necelé percento viditeľného spektra. Toto auto sa v podstate sa ani nedá odfotografovať.
Nové malé SUV od Mercedesu-Benzu ešte nestihlo absolvovať svetový debut a na scénu sa už hlási jeho ostrá verzia. Na stovku šprintuje za 5,3 sekundy.
Audi sa chystá na autosalón vo Frankfurte nad Mohanom a okrem ostrých derivátov S a RS tu predstaví prekvapenie v podobe drsnej off-roadovej štúdie.