Po prvýkrát v histórii triedy E predstavuje Stuttgart jej off-roadovo ladenú verziu All-Terrain. Robí to však tak, aby si nový terény „kombík“ „neliezol do kapusty“ s SUV GLE. Maximálna svetlá výška je preto len 156 mm.
Audi púta pozornosť k druhej generácii svojho SUV Q5. Je to logické. Predstaví sa už za pár dní na parížskom autosalóne. Má byť o 100 kg ľahšie. A chystá sa S a RS.
Nie, to nie je facelift. Panda však v modelovom roku 2017 predsa len podstúpila zopár zlepšení. Spoznáte ich skôr v interiéri ako na dizajne. Predstaví sa v Paríži. Keďže väčšiu „bombu“ Fiat v rukáve nemá.
Už na autosalóne v Paríži ukáže Volkswagen koncept elektromobilu blízkej budúcnosti. Má mať dojazd až 400 km. A nejde len o výstrel do tmy. Toto auto sa má začať vyrábať.
Je to len rok, čo prišla Mazda s prvým faceliftom šestky. Týkal sa však najmä dizajnu. Modelový rok 2017 kladie dôraz na techniku. Zmien nie je naozaj málo.
V Zuffenhausene rozšírili ponuku o najvýkonnejšiu verziu Macanu Turbo. Paket Performance mu totiž pridáva ďalších 40 koní a 50 Nm. Na jazde to poznať.
Civic Hatchback desiatej generácie už poznáme. Honda ho však ukázala najprv v USA. Teraz prichádza na rad európska verzia. Konečne poznáme interiér aj techniku pod kapotou. Prekvapením je, že naftový motor príde až koncom budúceho roka.
Rio absolvuje svetovú premiéru už za pár dní v Paríži. Po prvých informáciách preto kórejská automobilka pridáva bližšie údaje o technike. Kompaktný hatchback dostane štyri benzínové a dva dieselové motory.
Najočakávanejšou novinkou Dacie je nepochybne druhá generácia Dusteru. Ten sa však ukáže až na budúci rok. To ale neznamená, že do Paríža príde rumunská značka s prázdnymi rukami.
Nová hybridná verzia dýcha na krk aj Panamere Turbo. Stovku totiž zvládne za 4,6 sekundy. Pritom má spotrebovať len 2,5 litra benzínu. To je však už rozprávka.
Na autosalóne v Paríži sa Citroën blysne nielen novým C3 z Trnavy, ale aj futuristickou štúdiou luxusného plug-in hybridu. Predvádza na ňom nové prvky programu Citroën Advanced Comfort.
Boom crossoverov dospel až tak ďaleko, že Opel po Adame Rocks pripraví off-roadový paket aj pre miniatúrny Karl. Zároveň si sľubuje lepšie predaje. Zákazníkov totiž zatiaľ najmenší „blesk“ príliš nezaujal.
Tretej generácii „kórejského Golfu“ naozaj nič nechýba. Má všetko, čo potrebuje. Solídny dizajn, špičkovú konektivitu, asistenčné systémy, preplňované motory vrátane nového 1,4 T-GDI a v sérii nezávislé zavesenie kolies.
Po Peugeote 3008 prechádza zmenou DNA aj jeho väčší súrodenec. Nový Peugeot 5008 bude totiž tiež crossover. Vlastnosti vanu si však zachová.
Po prvých oficiálnych informáciách o najväčšej tohtoročnej boleslavskej premiére zverejnila Škoda kompletné technické dáta Kodiaqu. Ponúkne päť motorov, tri prevodovky aj pohon oboch náprav.
Hyundai už takmer rok operuje na trhu s novým hatchbackom i20. A teraz prichádza na rad aj jeho koncernový súrodenec s logom Kie. Rio sa predstaví v Paríži.
Predstavenie malého hatchbacku si kórejská automobilka pripravila na parížsky autosalón. Z dosiaľ zverejnených náčrtov je zrejmé, že štvrtá generácia modelu Rio bude vyzerať dynamickejšie.
Už v septembri ukáže Hyundai novú generáciu svojho kompaktu i30. Teraz tu máme prvé oficiálne snímky. Aj keď zatiaľ len „utopené“ v tme.
Mazda po troch rokoch prichádza s faceliftom modelového radu 3. Najviac zmien má technický charakter. Diesle sú tichšie a v zákrutách pomáha systém G-Vectoring.
Po 5-dverovom hatchbacku a kombi Grandtour vyrukoval Renault s tretím karosárskym variantom Mégane. Elegantný sedan vyrábaný v Turecku ponúkne kufor s objemom 508 litrov. Na výber bude päť motorov. Dostane sa aj k nám.