Tretia generácia plug-in hybridného BMW X5 prekonáva svojich predchodcov po všetkých stránkach. Je výkonnejšia, úspornejšia a v čisto elektrickom režime zvládne trojnásobnú vzdialenosť.
Po štyroch rokoch produkcie prichádza Lexus s modernizáciou kupé RC. Zmeny nie sú veľké, ale zlepšujú dizajn, stabilitu aj komfort.
Po štyroch rokoch inovuje Fiat svoj kompaktný crossover 500X. Zmeny exteriéru sú minimálne, zato pod kapotou sa odohrala priam revolúcia.
Nástupca Rapidu sa blíži. Jeho predskokan, štúdia Škoda Vision RS, ktorá sa ukáže v Paríži, teraz na skiciach odhaľuje dizajn kabíny. Je dosť divoký.
Nástupca Aurisu kombi sa predstaví v Paríži ako Corolla Touring Sports. Dostane dva hybridné pohony a dlhší rázvor. Nové kombi navyše odhaľuje interiér, ktorý sme zatiaľ nepoznali.
Na autosalóne v Paríži rozšíri Škoda modelový rad Karoq o novú verziu Scout. Do terénu bude vyzbrojená lepšie ako jeho súrodenci. Napríklad aj štvorkolkou a podvozkom pre zlé cesty.
Po troch rokoch od uvedenia na trh čaká najpredávanejší model Suzuki hĺbková revízia. Atmosférický motor 1,6 VVT nahradí preplňovaný 3-valec 1,0 BoosterJet. Zaujímavé však je, že tlačová správa vôbec nezmieňuje dieselovú jednašestku. Bude to jej koniec?
Nebolo tajomstvom, že v Stuttgarte plánujú rozšíriť triedu A po prvýkrát o sedan. Na úvod dostane dva motory a v kufri odvezie 420 litrov nákladu.
Druhou generáciou Audi Q3 Ingolstadt definitívne uzatvára obnovu v triede SUV. Model blízky VW Tiguan prináša množstvo prémiových rysov a na začiatok štyri pohonné jednotky.
Divízia Renault Sport predstavuje novú zbraň. Mégane RS totiž prichádza vo vrcholovej verzii Trophy. A ako inak, cieľom nie je nič menšie, ako opäť zlomiť rekord medzi sériovými predokolkami na referenčnom okruhu Nürburgring.
Maličký off-road stavia na overených základoch. Ostáva verný rámovému podvozku, pohonu 4x4 aj redukčnej prevodovke. Bude však komfortnejší a ponúkne viac konektivity či bezpečnosti.
Druhá generácia Audi A1 poriadne priostrila. Toto už nie je len štýlový derivát Pola. Najmenšie Audi podrástlo vo všetkých smeroch, na palube ťaží z technológií väčších modelov a jeho výkon siaha až do 147 kW.
Nové kombi Peugeotu stavia najmä na štýle. Ale nedá sa mu uprieť ani praktická stránka veci. Pod zadným vekom ponúka 530 litrov pre náklad.
Svetové automobilové prehliadky to majú nahnuté. Ak Parížsku septembrovú výstavu vynechá aj najväčší európsky výrobca áut, načo tam vôbec chodiť?