Aj otvorená verzia Huracánu sa dočkala verzie Performante. Vyladený 10-valec ju na stovku vystrelí za 3,1 sekundy.
S plug-in hybridným Outlanderom urobilo Mitsubishi doslova dieru do sveta. A to aj v Európe. Po štyroch rokoch hlási viac ako 100 000 registrácií. Udržať vo forme ho má výrazná modernizácia.
Môže byť jedno z najlepších a najdrahších športových áut planéty ešte lepšie? V Molsheime si myslia, že áno. Bugatti Chiron Sport preto absolvovalo redukčnú diétu a úpravy podvozka.
Je to už 16 rokov, čo zišla z výrobných liniek posledná Toyota Supra – kultové japonské kupé so zadným náhonom. Čas reinkarnácie sa však blíži. Ženevský koncept to len pripomína. I keď v podobe pripravenej pre súťaže.
Logo Seatu na karosérii ostrej Atecy už nenájdete. Toto je prvá sériová Cupra. Na stovku šprintuje za 5,4 sekundy, no pritom ostáva pohodlným a praktickým SUV.
Len tri mesiace po debute novej generácie stuttgartskej terénnej ikony dorazila do Ženevy ostrá verzia G63 AMG. Menší objem motora jej neublížil. Na stovku šprintuje za 4,5 sekundy!
Už po dvoch rokoch modernizuje Kia svoj sedan a kombi strednej triedy. Inovovaná Optima reaguje ponukou motorov s predstihom na prísnejšie emisné normy a asistenčné systémy rozširuje o dva nové prvky.
Ženevský koncept je nielen predzvesťou vlajkovej lode značky Volkswagen, ale aj prísľubom čistej a autonómnej jazdy budúcnosti. Rozmernému elektrickému sedanu chýba totiž nádrž, volant aj pedále.
Už budúci rok príde na svet prvé čisto elektrické Porsche načrtnuté konceptom Mission E. A neostane samo. Tohtoročná štúdia s prívlastkom E Cross Turismo naznačuje totiž jeho outdoorovú verziu.
Ženevský koncept Hyundaia je síce len štylistickým cvičením, v skutočnosti však ovplyvní dizajn všetkých budúcich modelov značky. Nové sú architektúra, proporcie, štýl aj technika. A svetlá? Tak tie tu už nevidíte.
Štvordverové GT z Affalterbachu má v skutočností dverí päť a brutálnu dynamiku. Stovku zvládne za 3,2 sekundy a akcelerovať prestane až pri údaji 315 km/! To všetko v komforte limuzíny. Porsche Panamera má problém.
Oddelená značky Cupra preberie na seba všetky pôvodné aktivity divízie Seat Sport. Ambície naznačuje konceptom e-Racer, ktorý má dať napriek elektrickému pohonu na frak aj benzínovým okruhovým špeciálom.
Doteraz najluxusnejším produktom z Coventry bol nepochybne Range Rover SVAutobiography. Lenže po autosalóne v Ženeve to neplatí. Na scénu prichádza noblesné kupé-SUV.
O svojom ženevskom koncepte Subaru veľa neprezradilo. Dĺžka tohto športovo ladeného kombi však naznačuje, že by mohlo ísť o avízo Legacy a jeho outdoorovej verzie Outback.
Kompaktný Crossver Lexus UX síce využíva platformu TNGA z Toyoty C-HR, no má autonómny dizajn, vlastný hybridný pohon, elektrickú štvorkolku E-Four, nový dvojlitrový agregát Dynamic Force a revolučnú „skriňu“ Direct Shift-CVT.
Po vlaňajšom koncepte BMW 8, ktorý predznamenal skorú reinkarnáciu najluxusnejšieho mníchovského kupé, dorazila do Ženevy aj jeho verzia GT. Nové 5-dverové kupé pritom nie je len výstrelom do tmy.
Po vlaňajšom koncepte dorazila do Ženevy sériová verzia prvého čisto elektrického Jaguaru. Na elektromobil ale nevyzerá. Má podobu módneho crossoveru, ktorý napriek kompaktným rozmerom ponúka interiér veľkých SUV.
Hyundai dodržal slovo. Do Ženevy privezol svoj druhý elektromobil. Kompaktný crossover Kona prekvapí kapacitou akumulátorov aj dynamikou.
Na ženevský autosalón privezie Mercedes-Benz modernizovanú triedu S vo vrcholovej verzii Maybach. Trojcípa hviezda jej síce ostane, ale legendárnu nemeckú značku pripomenie s väčšou intenzitou.
Autosalóny pomaly vychádzajú z módy. Pre ten ženevský, ktorý sa koná každoročne na neutrálnej automobilovej pôde, to však neplatí. Palexpo je nabité novinkami. Chýba len minimum značiek.