Elektrické SUV Mercedes-Benz EQC neostane osamotené. Ešte tento rok spustí nemecká automobilka výrobu čisto elektrického vanu EQV. Zatiaľ má podobu konceptu.
Dacia už nie je značka, ktorá nutne ukazuje na vaše skromné bankové konto. Najlepším dôkazom je nový Duster TechRoad – vlajková loď z Pitešti.
Na autosalóne v Ženeve predstavilo Lamborghini modernizovanú otvorenú verziu modelu Huracán Evo. Kabriolet nazývaný Spyder dosahuje po novom výkon 640 konských síl a z 0 na 100 km zrýchli za 3,1 sekundy!
Kia sa v Ženeve pochválila konceptom, ktorý nedáva dôraz na techniku. Má ukázať, že elektrická budúcnosť môže byť krásna a bez obáv.
Subaru patrí ku konzervatívnejším výrobcom. Jeho koncept crossoveru Viziv Adrenaline však naznačuje, že v blízkej budúcnosti sa pokúsi o odvážnejší a nápadnejší dizajn.
SUV T-Roc si vzala do parády nová divízia Volkswagen R a urobila z neho poriadne ostré športové náradie.
Japonské Subaru si už dnes s dieselovým motorom nekúpite. Naftu nahradí hybridná pohonná sústava e-Boxer.
Tri roky trvalo, kým páni z Affalterabachu „oskalpovali“ kupé AMG GT R o strechu. Nový Roadster s prívlastkom R však stojí zato.
Ženevský koncept Engelberg je jasným avízom nového veľkého SUV. Prináša novší plug-in hybridný systém Twin Motor 4WD.
Kórejský expert na SUV a 4x4 naberá nový dych. Po Tivoli a Rextone predstavuje tretí novodobý model. Ponúkne benzínový aj naftový motor. A k tomu väčší kufor ako má Karoq či Ateca.
Jablko nepadlo ďaleko od stromu. Pravnuk Ferdinanda Porscheho a syn Ferdinanda Piëcha, Toni Piëch, plánuje výrobu supervýkonných elektromobilov.
Hravý koncept Volkswagenu, ktorý si pripravil pre ženevský autosalón, spomína na staré časy hippies. No zároveň prezentuje elektrickú budúcnosť.
Nový Soul už nedostane benzínové ani naftové motory. Bude čistým elektromobilom s dojazdom viac ako 450 km. Zabrať dá aj Nissanu Leaf.
Ktosi neznámy sa na autosalóne v Ženeve postaral o malý škandál. Navigačné systémy väčšiny vystavených áut ukazovali totiž iný čas aj polohu.
Fiat to s malými autami vždy vedel. A dokazuje to aj štúdiou flexibilného elektromobilu blízkej budúcnosti. Aj keď kontroverznou. Koncept predstavuje v Ženeve pri príležitosti 120. výročia značky.
Druhá sériová novinka odčlenenej divízie Volva nemá za cieľ nič iné, ako sťažiť život americkej Tesle 3. Nedá jej dýchať dizajnom, jazdnými výkonmi ani cenou.
Zdá sa, že budúcnosť je jasná. Patriť má elektromobilom. Vidieť to aj na autosalóne v Ženeve.
Ani Ženevský autosalón neminul trend zmeny postoja automobiliek k výstavám. Ale zas také smutné, ako vlani v Paríži, to nie je. V prvej návšteve sa venujeme kľúčovým sériovým premiéram.
Mestský koncept Škoda Klement má asi najbližšie k elektrobajkom, no nemá pedále. Oživuje spomienky na počiatky značky, spojenej práve s výrobou bicyklov.
Masívna elektrifikácia v koncerne VW je predo dvermi. Neunikne pred ňou ani Seat. Koncept el-Born je v podstate prototypom sériového modelu.