V Nemecku sme vyskúšali novú vlajkovú loď Mazdy. Príjemne prekvapila spotrebou a aj prémiovou kvalitou.
Leon Cupra získal po facelifte športový a dynamický imidž. Mild hybrid pod kapotou pracuje dobre a príjemne prekvapil podvozok.
Cullinan Series II váži 2,7 tony a pod kapotou má 600-koňový motor V12. Aj pri svojich rozmeroch zvládne stovku za 5,2 sekundy.
Seat Tarraco prišiel na trh v roku 2018 a aktuálne sa jeho krátky život končí. V showroomoch však zatiaľ nechýba a ceny sú zaujímavé.
Sorento po facelifte vyzerá skvele, na nádrž prejde takmer tisíc kilometrov a bude to veľmi komfortná jazda. Ale tretí rad sedadiel je stále pomerne stiesnený.
Scala nás s 85 kW motorom príjemne prekvapila spotrebou a kultivovanosťou. A v špeciálnej verzii Drive Plus dokonca aj cenou.
Mercedes-Benz CLE 300 je aj ako dvojtonový kabriolet mimoriadne úsporný, má dobrú torznú tuhosť a nadštandardný jazdný komfort.
Tivoli má v základe 1,5 litrový štvorvalec, silnú výbavu a navyše aj dobre vyzerá. Iba spotrebu má oproti konkurencii mierne vyššiu.
Mercedes Vito Tourer a Ford Tourneo Custom sme testovali v 7-, resp. 8-miestnom usporiadaní s úsporným dvojlitrovým dieslom a pohonom 4x4.
All Terrain je naozaj univerzálne auto, ktoré toho mimo ciest zvládne dosť. Bonusom sú nízka spotreba a dobrý dojazd. Treba však rátať s vyššou cenou.
Jeep Wrangler je v teréne takmer neprekonateľný, treba však rátať s vyššou spotrebou a hlučnosťou. Najmä pri verzii Rubicon.
Mazda2 Hybrid je po facelifte konečne autentická a zbavila sa svojej podobnosti s Toyotou Yaris. Dokáže jazdiť so spotrebou pod 5 litrov.
Mazda 3 má výborný a úsporný atmosférický motor, ktorému sekundujú špičkový podvozok a presná manuálna prevodovka.
Proceed zaujme atraktívnym vzhľadom, má silný benzínový motor s o niečo vyšším apetítom a medzi jazdenými autami vyniká nadštandardnou spoľahlivosťou.
Defender 130 nás prekvapil mimoriadne nízkou spotrebou, obrovským priestorom a cestovným komfortom. Suverénny bol aj v teréne.
Pod kapotou malo testované auto dvojlitrový štvorvalcový motor so systémovým výkonom 680 koní - aj vďaka technológii prebranej priamo z Formuly 1.
Ak chcete úsporné auto, tak ste „na dobrej adrese“. S naftovou 1,6-kou s výkonom 68 kW dokážete jazdiť aj v meste so spotrebou pod päťlitrovou hranicou.
Kodiaq jazdí so silnejším naftovým dvojlitrom dostatočne dynamicky a pritom úsporne. Je komfortný, ale pripravte sa, že budete musieť siahnuť hlbšie do peňaženky.
Nový Citroën C3 nás prekvapil nízkou spotrebou, zaujímavo riešeným priestranným interiérom a dobre nastavenými cenami.
Vizuálne T-Cross omladol, matrixové LED svetlá má skvelé. Štvorvalec s výkonom 150 koní je spotrebou plne porovnateľný so slabšími trojvalcami.