Ioniq 6 prekvapil vnútorným priestorom a nízkou spotrebou, dokonca aj na diaľnici. Na digitálne zrkadlá však radšej zabudnite.
Oproti predchodcovi nové ID.3 výrazne zlacnelo, má väčší dojazd a kvalitou materiálov je v inej lige.
Vyskúšali sme benzínový Renault Kangoo v osobnej verzii a elektrickú úžitkovú verziu s batériou s kapacitou 45 kWh.
Agregát s výkonom 110 koní nás príjemne prekvapil agilitou aj spotrebou.
Auto nás prekvapilo nízkou spotrebou pri vybitej batérii a slušným elektrickým dojazdom. Nabíjanie je však o niečo pomalšie a cena pomerne vysoká.
Superb boduje cestovným komfortom a veľkým vnútorným priestorom. V najsilnejšom prevedení príjemne prekvapil aj spotrebou.
Enyaq vyzerá výborne a príjemne prekvapil spotrebou. Aj napriek vyššej cene by sme určite volili variant s výkonnejšou batériou.
Jeep Compass vyzerá výborne. Plug-in hybridný pohon však nie je riešený šťastne a dojazd 350 kilometrov "na nádrž" je hendikepom.
S dieslovým dvojlitrom má Trafic vynikajúcu spotrebu a prekvapila nás kultivovanosť dvojspojkového automatu. Len so sedadlami sa ťažko manipuluje.
Kombinácia 1,5-litrového motora so 6-stupňovým manuálom nás príjemne prekvapila nielen spotrebou, ale aj kultivovanosťou. Interiér zas kvalitou spracovania.
DS 9 vyzerá výborne a má skvelú výbavu. Elektrický dojazd je však slabší a cena sa nám zdá trochu prehnaná.
Dizajnový "refresh" Dusteru prospel. Má skvelý podvozok, trochu spomalený automat, dobrú spotrebu a cenu, ktorá neustále rastie.
Úspech Tiguanu je založený na kombinácii dynamického vzhľadu, vyvážených jazdných vlastností a priestranného interiéru.
MG HS je mimoriadne komfortné a s veľmi dobrým pomerom cena/hodnota. V ponuke je však len jeden motor a chýba aj pohon 4x4.
Mercedes A 180 nás prekvapil vnútorným priestorom a veľkým dôrazom na cestovný komfort. Od mild hybridu sme očakávali o niečo väčšiu efektivitu.
Testovaný Citroën nás oslovil hlavne vynikajúcom jazdným komfortom. Plug-in hybrid však nemusí byť výhodný pre každého.
Austral má už v základe veľmi silnú výbavu a zaujímavý interiér. Od testovaného mild hybridu sme však čakali o niečo lepšiu spotrebu.
BMW X1 prekvapí vnútorným priestorom a príjemnou spotrebou benzínového dvojlitru. Trochu nám však chýbal známy ovládač iDrive.
Scala nás prekvapila vnútorným priestorom, manuál dokázal prebudiť dynamický potenciál motoru viac, než dvojspojkový automat.
Peugeot 408 vyzerá výborne a veľmi dobre aj jazdí. Je však drahý a v ponuke sú len dva motory.