C5 X nás oslovil vydareným dizajnom, vnútorným priestorom a hlavne vysoko nadštandardným jazdným komfortom.
Elektrický Mustang nás príjemne prekvapil podvozkom, je jedným z mála elektromobilov, v ktorých si možno užiť aj športovejšiu jazdu.
DS4 vyzerá zaujímavo, má pod kapotou silný motor a extravagantný interiér s dôrazom na vnímanú kvalitu.
Prvé kilometre sme absolvovali s plug-in hybridom. Zaujal dizajnom a výborným podvozkom.
Lexus NX 450h má výborný elektrický dojazd a ponúka vysoký jazdný komfort.
Verzia Horizon je rozumne vytvorený kompromis medzi klasickým 7-miestnym vanom a kempovacím autom.
Arona s 81 kW trojvalcom jazdí lepšie s manuálom než s automatom. Prekvapila aj vnútorným priestorom.
Multivan ponúka skvelý jazdný komfort a bezkonkurenčnú variabilitu.
Mercedes-Benz S580 e je asi najlepším plug-in hybridom, aký sme doteraz testovali.
S BMW iX M60 si viete jazdu naozaj užiť. Netreba však v zákrutách podceniť jeho obrovský krútiaci moment a hybnosť.
Golf Variant R ponúka perfektný kompromis medzi tuhosťou a komfortom. Nie je však bez chýb.
K silným stránkam Kodiaqu RS patrí výkonný motor, veľký vnútorný priestor a dobrý cestovný komfort.
Silnou stránkou auta je kvalitný a spoľahlivý motor, ergonómia a spotreba.
Najpredávanejší model mladej francúzskej značky DS Automobiles podstúpil modernizáciu. Boli sme zvedaví, čo sa vlastne zmenilo.
Tarraco výborne vyzerá a aj jazdí, je priestranné a má pod kapotou úsporný dvojlitrový diesel.
Lexus 350h má tri motory, vrátane 2,5-litrového benzínového štvorvalca a aj napriek tomu sa môže pochváliť výbornou spotrebou.
Citroën C3 Aircross sme testovali v špeciálnej edícii C-Series. Prináša viac muziky za menej peňazí.
ID.5 GTX má výkon takmer 300 koní, pohon 4x4 a elegantnú siluetu SUV-coupé.
Duster so 4-valcom s objemom 1,3 nás prijeme prekvapil svojou agilitou a komfortným podvozkom.
Mokka vyzerá výborne a s 96 kW benzínovým trojvalcom je až prekvapivo dynamická.