Do roku 2025 pribudnú v ponuke Lady štyri celkom nové modely. Na ruské pomery ide doslova o „lavínu“.
Túto Nivu možno nepoznáte. Ale je to Niva. Navyše zásadne modernizovaná.
Ruský AvtoVaz rozhodne nie je priekopníkom v technológiách. Nové Lady však vyzbrojí moderným informačno-zábavným systémom.
Bulharská spoločnosť GB Design sa rozhodla vzdať hold slávnemu Žiguli 2101.
Británia síce chystá zákaz predaja áut so spaľovacími motormi, no brexit otvoril možnosť dovozu áut, ktoré si na kontinente ani „neškrtnú“.
Na novú Ladu Niva si budeme musieť počkať ešte štyri roky. No jej podoba sa nemusí veľmi líšiť od ruských „renderov“.
S konceptom Vision 4x4 nebude mať nakoniec sériová Niva novej generácie veľa spoločného.
Komplikovaný príbeh ruskej legendy má rozuzlenie. Bok po boku budú existovať Niva Legend a „nová“ Niva Travel. Prečo sa podobá na Toyotu RAV4 nik nevie.
Kombi z Loganu prvej generácie je už dávno históriou. V Rusku je však všetko inak. Loganu MCV sa stále darí a dokonca ho čaká facelift.
Licenčný Fiat 124 zmenil pohľad na ruský automobilový priemysel. Na linkách supertovárne v Togliatti vydržal neskutočných 42 rokov.
Kým väčšinu automobilových výrobcov sužuje dramatický pokles predaja, ruská Lada akoby si pandémiu nevšímala.
Legendárna Lada Niva, vyrábaná od roku 1977, je pre vás pravdepodobne stále Nivou. Lenže s jej názvom je to poriadne zamotané.
Ruský AutoVaz patrí do aliancie Renault-Nissan už od roku 2014, ale na jeho technike sa to zatiaľ veľmi neprejavilo.
Koronakríza zasiahla aj ruský automobilový priemysle. Štát sa mu rozhodol pomôcť. A urobil to veľmi zvláštnym spôsobom.
Lada 4x4 v Európe prakticky skončila. Nemeckí priaznivci prvého SUV planéty sa s tým však nechcú zmieriť. Majú odvážny plán.
Lada 4x4 je prítomná v Európe od roku 1977, no čoskoro sa má stať na západ od Ruska minulosťou.
Kým väčšina automobilových fabrík hlási pre pandémiu choroby COVID-19 odstavenie výroby, ruský AvtoVAZ v ničom nepoľavuje.
Je to neuveriteľné. Ruská automobilka poskytne základy pre nový lowcostový model Mitsubishi. Japonci kúpili od Rusov licenciu.
Najväčší ruský výrobca áut zatiaľ pandémiu ochorenia COVID-19 ignoruje. To napriek tomu, že v podniku už zaznamenali dva prípady infikovaných.
Ruska automobilka AvtoVaz uviedla do prevádzky unikátny testovací polygón. Novú trať, na ktorej overuje finálnu kvalitu montáže, vybudovala totiž v uzavretej hale.