Sú elektromobily čisté? Nie. Majú totiž svoje špinavé tajomstvo. Je ním „biele zlato“.
Odborníci z rôznych segmentov čoraz viac diskutujú o energetickej transformácii a dosiahnutí uhlíkovej neutrality, ale aj o efektivite batériových či vodíkových riešení. Ktorá možnosť je však lepšia?
Po viac ako roku dal o sebe opäť vedieť batériový startup so slovenským pozadím.
Nio je takpovediac „čínskou Teslou“. Vyrába elektromobily, prevádzkuje sieť staníc na rýchlu výmenu batérií a tiež pracuje na batérii s kapacitou 155 kWh!
Čínska spoločnosť CATL je gigantom vo výrobe batérií. Teraz sa pochválila vývojom akumulátorov, ktoré by mohli zmeniť „pravidlá hry“.
Elektromobily majú už ako nové množstvo limitov. A tie staré ešte viac. Dajte od nich radšej ruky preč.
Lilium plánuje v roku 2024 uviesť na trh prvé elektrické lietadlo s nulovými emisiami.
Ten kto príde so zlomovými batériami, bude mať na poli elektromobilov v budúcnosti vyhraté.
Ceny benzínu sa šplhajú k dvom eurám za liter. Sme ochotní zmeniť myslenie a presunúť sa k alternatíve? V relácie Pravda o klíme bude dnes reč o elektromobiloch.
Nová technológia silikónových batérií vraj zmení pravidlá hry. Predĺži dojazd a zníži hmotnosť.
Batérie s tuhým elektrolytom majú byť spasením pre elektromobily.
Toyota urýchľuje elektrifikáciu. Bude k tomu potrebovať obrovské množstvo batérií.
Cieľom partnerstva je stavba gigafabriky v strednej a juhovýchodnej Európe, a to v rámci globálnej platformy InoBat v Európe, USA a Indii.
Slovenská spoločnosť InoBat Auto získala ďalšieho investora, americkú spoločnosť Ideanomics Mobility.
Európe vraj v oblasti elektromobility ušiel vlak a je mimoriadne dôležité dosiahnuť v nej sebestačnosť, hovorí šéf dozornej rady firmy Bosch.
Prirodzená degradácia batérií v elektromobiloch je veľký problém. Pomôcť by mohla technológia izraelskej spoločnosti Storedot.
Spoločnosť InoBat podpísala kontrakt na dodávku prvej linky na výrobu batérií.
Pomalé nabíjanie a obmedzený dojazd sú dva faktory, ktoré ľudí odrádzajú od kúpy elektromobilov.
Požiare elektrických Boltov zavinili chybné batérie od spločnosti LG Chem.
Čínsky výrobca elektromobilov Nio našiel ako jediný odvahu spustiť sieť výmenníkových staníc na batérie.