BMW i4 je po modernizácii. Navyše, dostalo novú verziu s pohonom oboch náprav. Dosť dôvodov sadnúť si za jeho volant.
Po tom, čo v Mníchove zmodernizovali kupé a kabriolet radu 4, podstupuje zmeny aj najúspešnejšia karosárska verzia Gran Coupé.
BMW i4 M50 je poriadnou elektrickou šelmou, no čoskoro ostane v tieni noviniek, ktoré dostanú celkom pohonnú sústavu.
V poslednom kole crashtestov „zahviezdili“ Alfa, Cupra, Mercedes-Benz aj Kia. No dve autá zaostali.
Stáva sa to pomaly pravidlom. Nové autá majú pri prudkom vyhýbacom manévri väčšie problémy ako ich predchodcovia.
Prvý elektromobil divízie M bude asi aj prvým elektromobilom, pred ktorým sklonia hlavu tradiční mníchovských „petrolheadi“.
Elektromobilov pribúda ako húb po daždi. Žiaden z nich však nie je orientovaný na jazdné vlastnosti tak, ako nové BMW i4.
Mníchov pokračuje v elektrickej ofenzíve. Po dvoch SUV - iX a iX3 - odhaľuje tretiu, kľúčovú novinku.
Aj v Mníchove štartujú veľkú elektrickú ofenzívu. Predstavu o nej dáva koncept i4. Od reality nie je už príliš vzdialený.
Epocha elektrifikácie motivuje výrobcov zmeniť aj svoju vizuálnu identitu. Po Volkswagene tak predstavuje nové logo mníchovské BMW.
Mníchov opäť láka na príchod prvého elektrického modelu v strednej triede. Tentoraz štúdiou i4 Concept.
BMW i4 sa síce svetu predstaví až o dva roky, no testy jeho elektrického pohonu eDrive piatej generácie sú už v plnom prúde.
BMW testuje vo švédskom zimnom vývojovom centre Arjeplog tri nové elektromobily. Stanú sa základom novej elektrickej ofenzívy.