Tak toto sa ťažko vysvetľuje, pretože každá nová generácia BMW M5 prekonávala doteraz tú predošlú výkonom aj dynamikou.
Divízia BMW M len nedávno predstavila BMW M3 Touring, či vlakové SUV XM, no už horúčkovito pracuje na novej generácii M5, dokonca aj na jeho praktickej verzii kombi.
Podobne ako konkurencia z Affalterbachu, ani divízia najvýkonnejších BMW sa nevyhne elektrifikácii.
Vrcholová „päťka“ z divízie BMW M láme historické rekordy. Aj s karosériou sedanu je výkonnejšia a rýchlejšia ako kupé M8.
Po veľkej modernizácii modelového radu 5 prichádza na rad čerešnička na torte v podobe ostrých verzií M5 a M5 Competition.
Žijúcich legiend je málo. BMW M5 je jednou z nich. Každá nová generácia posúva hranice rodinného a manažérskeho sedanu ďalej.
Športová divízia M pripravila pre zákazníkov ďalšiu lahôdku. Nová generácia modelu BMW M5 predstavená minulú jeseň bude k dispozícii v rámci edície Competition. V praxi to znamená vyšší výkon o 25 konských síl a elegantnejšie dizajnové doplnky.
Ešte nikdy nebola ostrá verzia BMW radu 5 taká rýchla a agilná. Stojí za tým premiérové použitie pohonu oboch náprav. Pre nenapraviteľných rebelov je tu však stále „driftovací mód“!
BMW postupne rozširuje ponuku nového radu 5. To najlepšie nás však ešte len čaká. Na jeseň debutuje vrcholová verzia M5. Mníchovská automobilka ju už na internej akcii ukázala prvým zákazníkom. Z nej uniklo aj pár informácií.
Nové BMW M5 dostane pohon oboch náprav. Je to isté. Ako aj to, že fanúšikom klasiky s hnanou zadnou nápravou to po chuti nebude. Mníchov má však recept. Predné kolesá odpojí medzinápravová spojka, kedykoľvek si to bude majiteľ priať.